anitra Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 lurer på hvordan d kommer til å gå med meg og han jeg er sammen med? får jeg flere barn? født 260181
Sanna28 Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hei, Jeg får opp store forandringer for deg i løpet av året. Jeg kan ikke si helt sikkert om det er forandringer innenfor forholdet du har eller om du bryter og starter med en ny. Begge mulighetene ligger der for deg. Det kommer an på hva du selv velger. Jeg får opp en gutt på deg. Ca 2-3 år? Jeg får ikke opp at du blir gravid igjen med det samme, men jeg får opp ei jente på deg også. Lykke til
anitra Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2011 jeg har en gutt og ei jente.. får du opp noe mere... har et valg om jeg skal prøve med han jeg er sammen med nå, eller gå videre alene..er en litt vanskelig situasjon
Sanna28 Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 skjønner... tror ikke det blir flere barn på en stund. Du må finne ut hva du vil og hvordan du vil leve livet ditt. Husk at barna har det best når du har det godt med deg selv. Du står ovenfor et stort valg, men tror du vil vite svaret til høsten. Håper alt ordner seg til det beste for dere alle. Lykke til. P.S Jeg tror ikke du kommer til å ende opp alene dersom du velger å bryte med han du er sammen med nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå