lillesvirre Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 IKM 8 juni på meg. Skal akkurat hatt EL (26 mai). Litt usikker på når dagen ekstakt var siden jeg noen ganger får mens 2 dager etter!? Kjent meg uggen ganske lenge, så slår det meg at jeg hadde ikke særlig mens forrige gang men det var der, mest brunt men noe rødt.. Jeg vurderer å ta en test, men redd kroppen spiller meg noen puss. Kan jeg være snart 1 mnd på vei uten å merke det noe særlig?! Blir så skuffa hvis testen er negativ igjen.. Vil ingenting annet enn at spira sitter.. Vente til neste IKM? Vi er ikke helt på "prøve" helt ennå. Eller dvs han er ikke, han synes at det er helt greit hvis det skjer, men vi prøver ikke hardt, vi bare lever farlig. Hilsen fra EKSTREMT babysyk!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Bare en måte å finne ut av dette på: ta en test! Jeg ville tatt en test nå, om du får negativ, så venter du til neste ikm. Men det er bare det jeg ville gjort Hender kroppen spiller noen puss, men ikke godt å vite! Lykke til!
Apple80 Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 ta en test! bedre det enn å gå på veggen av undring og "hva om" og "tenk om".. lykke til!!
lillesvirre Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2011 Bestilt noen billigtester på nettet. Venter til de kommer å legger ut svar. Ansiktet mitt ser ikke ut å jeg har fått skikkelig uren hud ut av det blå.. Jeg kjenner eller merker ikke noe på magen, men jeg har en rar "svie/kvalme" i høyden rett under ribbeinene. "Sulten eller mett- følelse"? Jeg må nok bare teste. X-fingrene for at det er begynnelsen på et nytt liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå