Gå til innhold

Kan nesten ikke tro det ! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

El testen var positiv endelig ! syklusen min har bare forlenget seg da , blir rett i seng med samboer når han kommer hjem fra jobb i dag ! Første gang jeg tester etter EL :D *Lykkerus* Ikm blir da 12 Juni :) Tenk at jeg har gått fra en syklus på bare 22 dager til en på 30 nå :) dette lover godt når egget skal få tid å feste seg , El ble på dag 16 denne syklusen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Masse lykke til :)

Skrevet

gratulerer så mye, var det jeg trodde, at el bare var utsatt litt:)

Håper dette er gullegget og at du om 2uker får en positiv g-test. Krysser fingrene for det:)

Skrevet

Tusentakk ! :D fant ut at jeg blør under EL , har ikke mensen 2 ganger i mnd, så min syklus er på ca 30 dager hver gang :) glad for det! vi hadde sex i går på EL dagen, negativ test i dag har egget sluppet da? burde man ha sex dagen etter EL og?

Skrevet

Blødning under el betyr jo at man er ekstra fruktbar:)

Egget har nok sluppet, men det bruker jo litt tid på å nå livmoren så det er lurt å ha sex idag også (hvis dere orker).

Da kanskje det blir en gutt;) Har hørt at hvis sæden venter på egget blir det jente (for jentesædcellene holder ut lengre) mens hvis man har sex idet egget er sluppet så blir det gutt fordi guttesædcellene er raskest. Hehe;)

Krysser fingrene for at dette er gullegget ditt.. Send gjerne noe el-støv til meg hvis du har:)

Skrevet

Ja leste at man er ekstra fruktbar på nettet :P spennende! Tror og egget har sluppet, hadde sex i går og :) så håper det holder ! Gutt eller jente begge er like velkomne hos oss :D Krysser og fingrene for at dette er gullegget mitt ! :)

Drysser masse EL støv over deg !

Skrevet

Takker for el-støvet:)

Hvor mange dpo er du nå da? Jeg er på dag 14 i syklusen, men har ikke testet positivt på el-test enda.. Begynner å bli bekymret for at jeg ikke får el nå heller, men det får jeg ikke vite 100% sikkert før etter at jeg har tatt blodprøve på dag 23..

Skrevet

Bare hyggelig :)!

Jeg er 5 dpo nå, kjenner ingenting, blør litt og litt enda.. men ikke mye er bare når jeg tørker meg. kom litt rosa i går og :S Du får bare fortsette å teste etter EL plutselig kommer den :) min kom på dag 16..

Skrevet

Da er det en mulighet fortsatt, men har forberedt meg på at det ikke blir el denne gangen heller. Bedre å bli overrasket om jeg får el enn å bli skuffet over å ikke få el.

Jeg krysser virkelig fingrene for at det er en spire hos deg nå som graver seg fast i livmoren din... Det fortjener du virkelig nå:)

Skrevet

Håper EL kommer hos deg om noen dager :) Takk håper også spiren er i livmoren min nå, kjenner jeg er skikkelig lei nå.. er så klar for å bli gravid nå!

Skrevet

Hei Snuppi og venta lillegull!

Har fått med meg at du også har en blødning under el. Det samme har skjedd med meg denne måneden (aldri skjedd før!!). Hvordan går det med deg??

Jeg håper at også jeg har sluppet gullegget (hahaha)

Kanskje det er vår tur denne gangen?

Happy87: Har du fått el nå? Unner deg virkelig en el nå... må jo være frustrende å vente slik.

Skrevet

Hei evigoptimist 14pp :)

Ja det stemmer at jeg blødde helt fra EL og 10 dager fremover. Nå blør jeg ikke men det murrer mye i magen og er så trøtt!! kvalm til tider, tisser ofte, hodepine, varm i kroppen osv.. Håper det er vår tur denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...