Gå til innhold

Hva synes dere om Emrik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint! Kjenner dere noen små Emrik'er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingen, men min svigermor liker det og argumenterte veldig for det da vi ventet lillebror. Det er ikke min smak men helt ok og i hvert fall ikke så vanlig at de blir tre i klassen med samme navn. :)

Skrevet

Jeg liker det, aldri hørt om noen som heter det, men det blir vel flere og flere nå.

Skrevet

Synes Emrik er kult jeg :-) Vet ikke om noen som heter det..

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Liker Emrik godt, men liker Embrik enda bedre!

Da snakker vi stil, synes jeg! ;-)

Skrevet

Kjempefint!! Har en gutt på 2 år som heter det;):)

Skrevet

Ja, jeg har alltid likt Emrik, og vi har en liten Emrik i barnehagen som er veeldig søt og god så da blir navnet bare enda finere :)

Skrevet

Liker det, kult navn! Vet ikke om noen som heter det

Skrevet

Det er en i 1.klasse her, og jeg synes det er et helt håpløst teit navn. Skikkelig bygdetulling og hillbillie. Embrik er om mulig enda verre.

Skrevet

Jeg kjenner ingen med navnet Emrik. Synes det er et helt greit navn, ville ikke løftet brynene om jeg hadde møtt noen som heter det.

Men, jeg ville nok aldri valgt det navnet selv. Erik er penere ;-)

Skrevet

Kjenner ingen Emrik, men navnet ligger på favorittlista mi :) Så jeg liker det veldig godt!

Skrevet

Emrik klinger absolut bra i mine ører! :) Liker du det så hadde jeg absolut ikke brydd meg om eks den usaklige kommentaren fra Vipsenmamma!

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Saksopplysning, Vipsen: Særlig Embrik er et godt kjent tradisjonsnavn fra Hallingdal, apropos hillbillie. Nesten Hellbillies, mener jeg.... ;-) Sjelden du og jeg er så uenige om navn, gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...