Vårbarnet med to små Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 var hos legen og skulle spørre etter pergo. Men, da sa hun med en gang - nei, jeg sender deg til utredning istedet! Det er jo det jeg har venta på, at jeg skal bli tatt på alvor! Endelig kom jeg forbi de sure damene i skranken, og INN til legen min!!! Endelig var det en som var enig i at det er en stor fysisk og psykisk belastning å prøve i flere år, og ha tre aborter på seks måneder!!! Så da sitter jeg bare og venter på brev fra sykehuset!!!! Grugleder meg!
Dossa :) Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Så godt at du er blitt tatt på alvor )) Masse lykke til!!! Måtte spiren snart sitte hos deg )
Carina har to små gull Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Ønsker deg masse mase lykke til Vårbarnet Det blir nok din tur straks Heier på deg. Snuppa mi er allerede blitt en mnd, men jeg må innom av og til å se etter gamle kjente Mange klemmer
Vårbarnet med to små Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2011 Herregud som tiden flyr Carina! Er hun blitt en måned allerede???? Jeg er stadig vekk innom dere på tråden deres. Men nå har jeg hatt litt ferie fra BIM så jeg har ikke vært så superaktiv i det siste. mange klemmer til deg og prinsessa di
Vårbarnet med to små Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2011 Da har jeg fått svar fra sykehuset - jeg er ingen prioritert pasient og de setter derfor ikke opp noen time til meg. Men - jeg skulle få tilbud om en time på gynekologisk poliklinikk innen fire måneder..
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Så kjipt! Men hvis du får henvisning fra legen kan du kanskje prøve privat gyn? Nesten ikke ventetid, og ikke så altfor dyrt om man har henvisning.
Vårbarnet med to små Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2011 var hos privat gyn. tidligere i år. men legen min ville ikke henvise meg dit, for hun mener at de kun hjelper deg der og da, de har ikke den oppfølgingen som jeg vil få på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå