1973modell Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 det har jeg erfart i dag. Skulle ta en el test, tok feil test.. gravid test i stedet for.. den ble svak posetiv, men streken ble tydelig.. å jeg er IKKE gravid.. har ikke fått posetiv el test enda. hadde en sa 19 mai, men vet at det ikke henger hcg igjen etter den. for blodprøven viste ikke noe hcg for 1 uke siden.. vet ikke helt når jeg kan vente el, om jeg skal gå ut fra normal syklus..eller regne fra sa dagen..
Baby<3 Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 mulig jeg tar helt feil assa, men jeg har hört at det er stor sjanse for å bli gravid rett etter en spontan abort
amelie3 Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har også tatt feil test. testet for el 4 mai som skulle være el dag. Den var svak to streker. Samme dagen etterpå. Hoppet i høyet.. En uke etter hadde jeg store menstrasjonssmerter. Skulle ta en graviditetstest for gøy. hahaha..... hadde to sterkestreker. Gikk de neste timene som en hane. Men ved kvelden oppdaget jeg at det var EL test. Men EL i over en uke? hemm.... er nå en uke overtiden med menstrasjonene. Hadde kun liten mørk blødning i helgen. lykke til 1973
1973modell Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2011 ja det er sant... men det er så å si umulig å bli gravid så fort.. hadde sex for første gang etter sa 26 mai. om jeg da skulle ha blitt gravid, er det fortidlig at det vises på test... selv om det var en tidligtest jeg tok...
Esperanza84 - gravid! Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har hatt flere tydelige streker på graviditetstester uten at jeg har vert gravid så det går helt fint an. det har imidlertid vert tynnere enn teststreken. Lykke til alle sammen!
Apple80 Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 dette er jo uroligende.. så hvordan kan man være sikker da? Hvis man får to streker, bør man bestille en test-time hos legen for å få det bekreftet?
1973modell Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2011 streken til meg var lik tykk som teststreken.. bare litt lysere i fargen..
lille +gutt Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 jeg har selv også opplevd dette, gikk rundt i 2 dager og var lykkelig frem til jeg fant ut at jeg skulle ta ny test. Ser noen ble bekymret av dette, så vil anbefale alle å ta flere tester før de slipper jubelen løs. Og husk slik som det også står på testene- alle graviditeter kan kun garanteres hos en lege, testene er kun en " pekepinne"
Tupsi :) Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Ja det er helt vanlig å teste positivt etter en SA. Man kan ha hcg i urinen opp til 4-6uker. Og så lenge det sitter igjen Hcg så blir testen positv.
1973modell Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2011 Hcg er allerede ut av kroppen.. noe blodprøven viste..
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 Kjenner frustrasjonen.... Men har du tatt flere tester etter den positive? Jeg tror jeg hadde tatt en tur til legen for å få målt hcg en gang til, jeg;) Om ikke ville jeg faktisk trodd at jeg var gravid, i allefall til det motsatte var bevist
Har en herlig gutt:) Skrevet 31. mai 2011 #13 Skrevet 31. mai 2011 Hei:) Jeg hadde en Ma i mars og hadde svakt positive tester i 6 uker.. til og med svaaak test etter 1 mens. Jeg snakket med sykehuset og de sa at hcg stiger fortest i blodet men kan påvises lengre i urinenen enn i blodet ved en abort. Og hvis der er billig strimmler du bruker så er de veldig sensitive.. Men du kan jo ringe å høre med legen som tok blodprøven av deg og evnt måle engang til. Jeg ville tatt noen graviditets tester og sett om de hadde blitt svakere først. Jeg fikk falske clearblue forrige mnd, med tynn blå strek der det skulle være kryss, men aldri fått falske billig strimmler.. og jeg har prøvd i over ett år og vært gravid men mistet 4 ganger:/ Håper det snart klaffer igjen for deg:)
1973modell Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2011 testene rett etter Sa var negativ.. likseså blodprøven, så hcg forsvant fort.. så jeg mente testen i går var feil... men så nyskjerrig som jeg er, måtte jeg ta en test i dag også.. den ble å posetiv.. så nå vet jeg ikke helt hva jeg tror.. for det er jo umulig å få en posetiv test bare 5-6 dager etter sex... eller hva?
Har en herlig gutt:) Skrevet 31. mai 2011 #15 Skrevet 31. mai 2011 Wee gratulerer, du måå jo være gravid igjen da:) Du traff blink da. Jeg testet positivt en liten uke etter eggløsning sist jeg var gravid. Er testen litt sterkere enn i går da? uansett så må du jo ha blitt gravid igjen:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 31. mai 2011 #16 Skrevet 31. mai 2011 Nei, det er slettes ikke umulig:) Siden du akkurat har vært gravid så stiger nok hcg fortere også. Tror jammen med du er gravid igjen jeg. Få deg en time til legen snarest slik at du kan få medikamenter som gjør at spiren din vil sitte:) Masse klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå