Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heii:)

Vil noen av dere som ble gravid ved fryseforsøk fortelle litt om når dere merket noe,om dere merket noe, og vet noen når det fester seg ved fryseforsøk? Prøver å merke noe,men merker ikke noe enda.. er på RD 4 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat som ved et ferskforsøk, pluss/minus 6 dager etter befruktning. Så da er spørsmålet hvor gamle eggene dine var da de ble frosset og hvor lenge etter tining du fikk dem inn.

Jeg er gravid ved fryseforsøk og hadde ingen tegn på graviditet utenom de vanlige som man ofte får pga medisineringen (snarere tvert imot, med kontinuerlige blødninger fra før innsetting) før jeg fikk en positiv test :-)

Lykke til!

Skrevet

jeg vet ikke hvor gammelt egget var jeg:S de tinte opp 3,to døde og det ene jeg fikk satt inn var delt i 7, de sa det var bra,og at det var litt tregt,men kom til å dele seg videre til 8 osv osv.... men jeg hadde mye stikkinger i øyre side igår på jobb, men kan være noe jeg innbilte meg,merker ikke noe idag. menmen, må jo bare vente å se som alle andre..hehe.

kjempe fint å høre at det klaffet for deg hvertfall:)

Skrevet

Hvis vi antar at eggene dine ble frosset ned da de var to dager gamle og satt inn samme dagen som de ble tint (dette tror jeg er den vanligste varianten, selv om forskjellige klinikker har forskjellige metoder). I så fall skal eggene evt feste seg rundt RD 4 (der RD1 er dagen etter innsetting) :-)

Blir spennende, dette! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...