Gå til innhold

en hval's bekjennelse.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

panikk!!! har i dag kravle meg opp på vekta med mysende blikk, og dr sto den å hånflirte mot meg idet den blinker med store røde tall!!!! jeg har gått opp 3,6 kg på 9 dager!!!!! er det muuuuuuulig. så sitter nå her som verdens største hval å tenker hva f...... skjedde ?????? er stooor fra før så dette hjelper ikke på selvtllit og elefant tanker... er 33+5 så i teorien kan jeg gå fra elefant til blåhval i løpet av de neste ukene. og hva med den "lille" som skal ut? hva velger den å være?!?!? håper det bare ikke er en blåhval, men mer ett lite søtt neshorn.... ;)

vell dagens syteinnlegg hjalp ikke på humøret, men kanskje dt kan hjelpe andre å se at joda blåhvalen er ikke en utdøende rase, den lever i beste vellgående på sunnmøre... ;P så greenpeace kommer til å takke meg for å holde bestanden oppe .......amen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry, ikke meningen å le. men jeg må trekke litt på smilebåndet av innlegget ditt.. utrolig godt skrevet!!! hehe =)

men jeg syens kanskje 3,6 kg var litt mye på bare 9 dager.... det er ikke mistanke om sv.forgiftning hos deg?

ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet og håper du slipper å legge på deg så mye mer!! =)

Skrevet

hehehe :) det var meningen at man skal le litt av innlegget :)) selv om det er en kjip situasjon så må man ha litt humor oppi det hele ;)) skal til legen idag så er spent på hva han sier om den mirakulløse vektoppgangen og om det han legger meg ut på salg til seaworld i samme slengen ;))) hehehe. har en misstanke om at dt kan være begynnelsen på svangerskapsforgiftning for det er vell någet mye å legge på seg ja......

Skrevet

blir spennende å høre hva legen sier da.. kom med tilbakemelding på hva han sa!! =)

Skrevet

HAHA! Takk for fornøyelig innlegg:) Fagremøy, hvis du har gått opp 3,6 kilo på 9 dager forstår jeg godt at du føler vekten hånflirer av deg, og at du føler deg som en hval. Men som du skriver over her, må du få sjekket deg for svangerskapsforgiftning, svangerskapsdiabetes og andre svangerskapsrelaterte sykdommer...

Det KAN jo også være at du har veid deg på et ugunstig tidspunkt, og at 3.6 kilo ikke er helt reelt. Foreksempel hvis du har drukket mye, poopa lite (eller "drete lite" som dere sier på Sunnmøre), beveget deg litt lite og at du veier deg på et annet tidspunkt på dagen. Selv varierer jeg 2 kilo fra morgen til kveld, og også fra vekt til vekt kan tallet variere. Kanskje det er vekta det er noe galt med;)

Keiko kom svømmende til Nordmøre, men det er vel typisk Sunnmøringer at de vil konkurrere med Møringene lenger nord;)

Håper du finner ut av det før sømmene sprenges i buksa og iveren etter å hive seg i havet blir for stor!

(Og så håper jeg du godtar at jeg er selvironisk på dine vegne;)

Skrevet

Haha... Du er overhodet ikke alene om den tanken der. Jeg har følt me som en flodhest med gåsegange over lang tid nå. Er 36 uker og har vel lagt på meg 16kg ca. Jeg er forholdsvis slank fra før, men det har gått over. Ikke én eneste olabukse som passer. Flaks det ikke er bikinisesong og soling på stranda helt enda for da hadde som du nevnte, Greenpeace sett meg som en strandet hval og dyttet meg uti.

Beltestørrelse ekvator er digg :-p

Det er lov med selvironi i disse tider altså..men som sagt, vi er gravide og da er det lov å være litt blåhval og andre enorme skapninger. Vi får satse på at det drysser av litt etter litt når/hvis vi ammer :)

Skrevet

legen mente at dette var ikke noe å bekymre seg for... hmmmm lurer på om han sier det samme når han ser meg på tilhengeren på en semi trailer plaskende rundt i ett basseng på vei til orlando ;))) hehehe... nei alt var visst fint så får vell bare fortsette å vagge rundt videre ;)

Skrevet

hei og hopp :) (eller det er vell noen kilo siden;))

klart jeg godtar selvironien på mine vegen :D artig når folk kan bli med å se litt humoristisk på en eller så laaang verdag med kynnere hemorider og andre go plaga :)))

lure på om jeg skal planlegge veiingen til i morra tidlig, her er lista what to do før veiing ;)

1- drit

2- ikke under noen omstendigheter innta drikke,mat og for sikkerhets skyld ikke puss tennene

3- barber vekk den kiloen med kroppshår som nå har vokst ut da kampen mot kroppshår ble gitt opp i uke 32. (HOT)

4- stripp av den sexye graviditetstrusen som gubben hevder kan brukes til knappe telt

5- gå på vekten med myyysende blikk (alt ser bedre ut om man myser)

ja spørs om det er der det ligger..... vi har startet en konkuranse mot nordmøringene og jeg har uskyldig blitt dratt inn i elendigheten (er romsdaling egentlig) tror faktisk vi har en fear sjanse å vinne også :D hahaha

buksa har alt sprukket i ræva, men mye av skylden velger jeg å legge på en dårlig bomuls inndustri hahahaha :D

Skrevet

hehehe :) beltestørrelse ekvator va fin :))))

ja man måå ha selvironi for ikke å kapitulere, så når vi er ferdig å har presset ut hvalungene så får vi satse på at vi går ned til størrelse nise eller sel ;)))

Skrevet

Som samboeren min sa til meg - hvaler er jo fantastiske, flotte og så utrolig vakre;-)

Skrevet

hehe, dere er ikke aleine! Jeg er i uke 31 og har gått opp 18 kilo, og fortsetter oppover! Skal amme og pumpe om hverandre når gutten min kommer ut og gjøre om kiloene til en hel fryser med melk! Funka iallefall veldig bra sist, hehe.. Også er det jo greit med en frys full av melk, kanskje jeg kommer meg ut for et glass rødvin også før jul da (-: Bikinisesongen blir utsatt til neste sommer.. Og i klesskapet mitt er alt byttet ut fra størrelse small til large..

Skrevet

hehehe:) joda grasiøs i vann, men på land er det litt vere ;) men søt samboer du har da :D

Skrevet

Nei blåhvalen er nok ikke utryddelsestruet! ;)

Denne gangen har jeg faktisk ikke gått opp spesielt mye. Er i dag 34+4 og har lagt på meg et sted mellom 7 og 9 kg kanskje.

Men sist jeg gikk gravid la jeg på meg 27 (!!!!!!!!!!) kg!

Vekta bikka 90 för jeg födte!

Men over 3 kg på så kort tid höres jo unektelig litt rart ut.

Men her hjemme kan det faktisk variere mye fra dag til dag hvor mye jeg veier. Kan skille typ 2 kg fra en dag til en annen. Enten er det vekta som ikke er helt pålitelig, ellers så kan det väre forskjell på hvor mye jeg har spist og drukket. Beats me...

Skrevet

Jada - han kan være riktig så søt. Men i forveien kalte han meg bare "hvalen min" før han i etterkant korrigerte seg til at hvalen er et fantastisk flott og vakkert dyr:-)

Skrevet

hehehe:)

de bruker å være flink å ro seg inn igjen de mannfolkene;)) skikkelig kjælenavn da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...