Gå til innhold

hvilket bilsete kan dere anbefale til gutt på snart 1 år?er så mange å velge mellom :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har hatt besafe før. Et av disse combi x et-eller-anna. Var superfornøyd med det men når vi kjøpte ny bil så ble det altfor stort. Så hvis du har liten bil anbefaler jeg Britax Hi-Way. Jenta vår på 2 bruker det enda. Lang rygg, bakovervendt og lite.

Om jeg skulle ha kjøpt nytt, så hadde jeg gått ut ifra den nye testen som det linket til over her! Sete 2 er etter vår erfaring et sete som blir brukt i noen år, snuppa mi brukte det fra hun var ca. 11 mndr til hun var over 4 år.

Vi skal bruke det samme setet til minsten som vi hadde til storesøstra. Et Acta Graco-sete som er av de beste. Det har kommet dårlig ut i test fordi det er vanskelig å montere bakovervendt, men alikevel ble vi anbefalt nettopp dette da vi skulle kjøpe det nytt fordi det er så bra! Vi fikk hjelp til å montere det fast i bilen da vi kjøpte det og tok det aldri ut av bilen før den dagen vi skulle snu det!

Jeg anbefaler deg å få prøvd setet i bilen deres før dere kjøper dersom du er redd det ikke blir plass! De fleste butikker er behjelpelige med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...