to til tre Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg vil ha en babycall der begge enhetene kan være trådløse (ikke strøm på hytta!) Jeg vet at supernova er det, men er philips det? Ellers noen anbefaling av den ene eller den andre? Philips vant testen på tv2, men supernova fikk jo også bra anmeldelse.. evt. noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette billigst mulig? er det flust.no som er best?
Skytsengel Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hei. Jeg Philips sdc 535 og er kjempefornøyd med den. Fikk den anbefalt av to venninner som har den...i motsetning til supernova tar den ikke inn andre babycaller etc..har to venninner med supernova og de er sånn passe fornøyd (den tar inn andre babycaller etc i nærheten), noe Philip sin ikke gjør. I tillegg er det vuggeviser på Philip sin...både jeg om mine to venninner som har den bruker vuggevisene masse =) Anbefales !! Jeg kjøpte den på lefdal/elkjøp på nettet og hentet i butikk..da får du den til 1100 mener jeg det var
Skytsengel Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Ser jeg glemte å svare på det du lurte på Philips avent kan brukes trådløst ja ...foreldreenheten går på oppladbart batteri og barne-enheten går på vanlig AA batteri ( ulempen er at de ikke kan lades opp - men det er jo bare å kjøpe billigbatteri på ikea eller butikken )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå