Gå til innhold

Beste/mest minneverdige dib-tråd!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

17-åringen som hadde slutta å stole på barnevernet - hun syntes nemlig svigerinna på 28 hadde så store problemer med å være god mor at hun hadde ringt for å melde fra: barnet der i huset fikk av og til is på en onsdag og at mora ikke leste Foreldre&barn!

Den med bilen i feil garasje er den aller beste, syns jeg!

Ellers husker jeg hun som hadde hyllebærblomst-saft i en barnebursdag, og hadde regnet ut eksakt hvor mye alt kostet (husker ikke alle detaljer

Den hvor ei trodde hun kunne høre ungen gråte inni magen sin, er noe av det mest creepy jeg har hørt...

Gjerrigknark-tråden, om alle gærningene som "sparer penger" feks ved å pisse i hagen for ikke å bruke vann, klippe av papirposen til smågodtet for ikke å veie det, ber om penger på bryllupskontoen for å kunne feire på rivieraen (uten bidragsyterne....) og drar på dugnadsbakst før jul for så å etterlate seg 20 serinakaker til venninnene på deling mens hun selv tar med fulle bokser av alle slaga... osv osv, lo så jeg grein hver gang jeg åpna den.

Annonse

Brannøvelses dama!!! HAdde brannøvelse for ungene, for å sjekke om de var "ansvarlige" nok til å være hjemme alene mange dager i forbindelse med foreldrenes pendling til jobb!

Egentlig ganske trist...

Samme dama som skrev om barnebursdag med brennenesel suppe og hyllebærsaft.

Den som nøffemor startet, om at hun hadde nekta mora å holde henne på panna da hun var barn og kasta opp (for 25 år siden eller noe) og deretter spurte oss om hun burde ha dårlig samvittighet for å ha sagt sånt til sin egen mor... Egentlig alle tråder med gode gamle nøffemor i. Men hun har visst slutta her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...