Gå til innhold

noen som blir på en "vektklubb"??

Anbefalte innlegg

vi veier oss og legger ut vekta hver mandag.. litt sånn grethe roede opplegg!!

Jeg tenker at dette kanskje kan hjelpe oss til å holde på motivasjonen som så altfor raskt forsvinner når det gjelder å gå ned i vekt.. Men jeg MÅ gå ned litt nå, og håper at noen flere som er i samme situasjonen vil være med på en slik "klubb" her.. :)

Jeg vet ikke akkurat hva jeg veier nå, men ca 75 kg (163 cm høy) - vil gå ned 10 kg i første omgang. det første delmålet er 4-5 kg innen st.hansaften (da skal jeg i bryllup)

Blir noen med??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143279663-noen-som-blir-p%C3%A5-en-vektklubb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det spiller ingen rolle - det viktigste er jo at noen blir med :)

Og at vi kan motivere hverandre - og kanskje dele litt tips om hva som funker.. :)

Jeg skriver vekta mi, for den er jeg så flau over, at hvis jeg skriver den så føler jeg meg enda mer presset til å gå ned!!! :/

Bra ide! Jeg vil være med. Gikk opp 15 kg da jeg var gravid, fra 65 til 80, Etter fødsel gikk jeg raskt ned til 70 kg pga fødselsdepresjon men fikk streng beskjed av lege og de på helsestasjonen at jeg måtte spise! Så nå har jeg gått opp til 78! Hm... Er lei av å gå i joggebukser og skal ned 10 kg.

Annonse

Slenger meg med! Snuppa er straks 6 mnd. og har ikke vert motivert til å gå ned de siste kiloene. Altfor glad i søtsaker. Spesielt om kvelden...

Går mye turer, men er kostholdet jeg må gjøre litt endringer med.

Vil ned 8 kg. Skal i bryllup i slutten av juli, så håper jeg er godt på vei innen da:-)

Hva er planen deres for å gå ned i vekt? Og hvorfor vil dere ned?

Jeg synes alltid at når jeg trener spiser jeg mer. Jeg har gått ned 5 kg før og det var ved å spise lite. Før jeg ble gravid sykla jeg mye og spilte tennis. Planen nå er å spise lite og når jeg må ha godis bare ta litt. Også vil jeg ned til jeg skal begynne på jobb igjen, altså 10 kg til jul! Grunnen er først og fremst at jeg har så mye klær og ingenting passer...

kanskje sykle også.. for å prøve å forandre litt :)

i første omgang skal jeg trene 2-3 ganger i uka.. prøvde meg på 4 her for noen uker siden.. da ga jeg opp etter 2 uker. synes ikke jeg rakk annet enn å være mamma og trene..

Så bra at så mange vil være med!!! :)

Jeg kommer til å prøve å spise litt mindre karbohydrater (ikke kutte helt, men kutte et brødmåltid om dagen og spiste fullkornsris, pasta osv) + at jeg ikke skal spise masse snop, chips og is.. Men skal unne meg bittelitt i helgen.

Skal prøve å komme meg på trening 2 kvelder i uken + at det blir trilleturer stort sett hver dag!

Jeg vil gjerne gå ned ca 10 kg - og det er rett og slett fordi jeg føler meg feit!!!! Har gått opp i vekt sakte men sikkert de siste 5 årene, og det er virkelig på tide å skjerpe seg - snu trenden!!

Håper et tiltak som dette kan funke - at vi klarer å motivere hverandre!! :)

Jeg starter en ny tråd som jeg kaller "VEKTKLUBBEN" - og da kan vi bruke den til å oppdatere hver uke!! Og så kan vi bruke denne tråden til litt mer sånn "skravling", gode tips osv.. :)

Annonse

Count me in!

Jeg vet ikke hvor mye jeg veier nå, har ikke turd veie meg på mange uker... Men ca 65 kg tipper jeg. Er 162 høy.

Begynner med en pangstart på Nutrilette, så får jeg se hvordan jeg tar det derfra. Må klare å se 5-tallet innen sommeren er over!

Jeg og vil være med. Her i huset er mannen kjempe flink på kosthold før sommeren og jeg er kjempe flink til å være glad i snop.....

Er 176 høy og veier 75 kg. Da jeg ble i lag med samboer var jeg 58... puh - ser at det ikke er mulig, men skulle jeg komme meg ned på 6 tallet ser alt mye bedre ut med en gang!!!

Jeg er litt i tvil om min egen motivasjon, men prøver dette som et ekstra spark bak. :-)

Jeg er 173 cm og veier ca 82 kg. Mitt første store mål er å gå ned 10 kg, men tenker at det er greit å bruke lang tid på det. Vet med meg selv at det som funker best er å endre på små uvaner og dermed gå sakte men sikkert ned i vekt. Så, f.eks. 1 kg i måneden er forsåvidt "bra nok" for meg. Får se hvordan det går. :-)

Veldig intr. å lese her.. Flere av dere er 65 kg, jeg ønsker å komme meg ned til 65, da er jeg fornøyd. Haha!! Men veier 90 nå og er 1.63.

Jeg er med, skal ned 25 kg, men starter offisielt i august (da begynner jeg å jobbe i hjemkommunen min og sparer 4,5 t hver dag i pendling og har tid til å trene) Hehe!! ;)

Jeg vil også være med! Veier 72 kg og er 164 høy..vil gjerne ned i 65 først og fremst..jenten min er nå 8 uker og jeg vil starte treningen, men må nok begynne rolig. Kostholdet må jeg også endre..er litt for glad i søtsaker..men vi prøver sammen jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...