Gå til innhold

Blør dere etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjort det noen ganger nå i det siste, er 10+3 i dag, har bare vært litt sånn på papiret liksom, ikke mye i det hele tatt, men i går var det litt mer, det rant litt når jeg satt på toalettet etterpå, men det slutta når jeg tørka meg.. Legene har sagt at dette ikke er noe farlig, å at det er helt normalt, men er jo klart man blir bekymra? Har dere opplevd dette også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er rett og slett redd for å ha seks pga jeg er redd for at jeg skal begynne å blø:( Og da blir jeg bekymret!

Har hørt at det ikke er farlig eller uvanlig å blø etter seks, men jeg synes det er skummelt uansett :) Meeeeen skal man høre på det leger sier å sånn, så er det ikke uvanlig:) Og man får vel vondt også hvis det er noe farlig?

Jeg fikk orgasme og da synes jeg de ble litt ømt og vondt etterpå, så vil liksom helst ikke komme hvis du skjønner?! Vet at jeg er teit:)

Skrevet

heisann. Gjore ofte det med førstemann, fikk tidlig ul for å sjekke dette å da så han at det bare var skjedeveggene mine som sprakk litt blodkar innimellom under sex, har også hendt ett par ganger denne gangen også, er helt normalt å alt er sikkert fint med den lille, Men kansje du kan høre med legen din om en henvisning til en ultralyd for å ta en titt å se at alt er fint alikevel, så blir du jo kansje litt roligere også?:) synes det er like greit, ikke noe alraight å gå sånn å bekymre seg hele tiden, det ødelegger jo mye av både kosen ved å gå gravid å den andre kosen også!:) lykke til:)

Skrevet

De sier jo at det overhodet ikke er farlig og litt fersk/fin blødning er helt normalt etter sex.

Men jeg er jo så himla nervøs for en SA igjen, så vi har ikke hatt sex på noen uker nå... Stakkars mannen!

Jeg er rett og slett redd, jeg vet at det ikke vil ha noe å si. Det sier fornuften min, men så slår det der irrasjonelle - hva hvis??

Skal bli godt å få tatt denne ul`en om ett par uker... Og så når de 12-16 første ukene er gått! :))

Skrevet

Jeg blør ikke. Venter nr 2 og hadde heller ingen problemer med sex i hele det første svangerskapet mitt...

Håper det går bra for deg. Som de andre svarer er det sikkert ikke unormalt :) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...