Mony74 Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Med forrige baby kjente jeg så vidt jeg kan huske stort sett alltid hikking langt nede i magen. Men denne gangen har jeg i det siste kjent hikking høyt oppe i magen og lurer derfor på om den lille tassen inni der ligger i seteleie. Blir litt småstressa av det kjenner jeg for er i uke 35 og synes godt han kan legge seg med hodet ned nå, selv om jeg vet at han fortsatt kan snu seg. Det er ikke så mye annen aktivitet langt nede i magen heller, stort sett det meste skjer fra navelen og opp egentlig, litt rasling nede innimellom, men ikke noe mer.
StoltHønemor<3 Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Min baby hikker en del innimellom og da kjenner jeg det ved høyre hofte. Han ligger vel i tverr, så håper han vil tenke på å snu seg snart den riktige veien! Er 35+4 i dag..
poppopp Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Jeg er i uke 37 og mitt barn hikker stadig vekk, og da kjennes det best høyt oppe på venstre side. Har også bare raslinger langt nede. Mitt barn ligger med hodet godt festet, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, uansett vil jordmor kjenne dette om en uke eller to....og da vil det bli tatt en avgjørelse om han ligger i sete. Lykke til
Mony74 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2011 Takk poppop:-) ble litt beroliget. Regner uansett med at det som regel ordner seg til fødsel. Forrige gang jeg var gravid ser jeg på helsekortet at de ikke begynte å sjekke det en gang før i uke 36, så det er jo ingenting å stresse med.
summer85 Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 snuppa mi i magen ligger med hodet ned.. jeg kjenner hikkingen opp på høyre side av magen og noen ganger også helt nederst i magen =) så tror nok ikke du behøver å bekymre deg sånn kjempe mye =)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Er 36 uker. Hun har ligget i hodeleie siden uke 30 og i dag kjente jeg hikkinga veeeldig godt på venstre side av magen. Ikke spesielt langt nede. Etter hva jeg har lest og erfart så er det ikke ved hodet man kjenner hikkingen men der rygg/mage er, og det stemmer med det jeg kjenner
Juliprinsessene Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Hos meg kjenner jeg det best på venstre siden under navlen. Ho hikker mye om kvelden og når jeg ligger nede på siden. Hodet har så vidt festet seg så ho ligger hvertfall riktig vei:) er 35+4
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Kjenner hikking helt nederst i magen og babyen ligger i hodeleie.
♥My Baby Boy♥ Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Vis bebisen min hikker sånn at jeg kjenner det nede ved venstre hofte/lysken.. Åssen leie ligger den mest sannsynlig i da? Den har alltid hikket sånn at jeg har kjent det i lysken.
alexx Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Jeg kjenner hikking høyt oppe på magen, mellom ribb beina egentlig, og denne babyen sitter. Her blir det setefødsel, det er bare 1 uke til termin
litensprell<3 Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 Var hos lege i dag, i følge han ligger hun i seteleie. Og jeg kjenner hikkingen heeelt nederst i magen, har jeg egentlig gjort hele tiden hver gang hun har hikket.. Er 33+5.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 Her hopper så og si hele magen når lillebror hikker Har 12 dager til termin. Men har lenge kjent hikking spesielt godt helt nede i bekkenet. Hodet skal være festet
Mony74 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2011 Så hvor man kjenner hikkinga og hvordan babyen ligger har tydeligvis ikke noen særlig sammenheng. Tror lillebror i magen ligger med hodet ned, i går kveld kjente jeg hikkingen i hele magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå