Gå til innhold

babyen snur seg på magen x antall ganger om natta..og våkner av dette.. HVA kan jeg gjöre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 6 mnd... blir våken av dette med en gang han ruller rundt...jeg liker ikke at han sover på magen og klarer ikke å slappe av..dette resulterer i dårlig sövn for oss begge den siste tiden..

NOEN TIPS??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd sånn sovepose?? De selges på IKEA, h&m og andre store babyutstyrsbutikker. Når de ligger i den blir det kjempevanskelig å snu seg. Noen kommer også med en strikk som du kan legge under madrassen og feste i sidene på soveposen for å hindre at de snur seg...

Skrevet

HAr ikke prövd men har tenkt på å kjöpe en slik...vil helst ha en med sånn der strikk og feste i sidene..noen som vet hvor jeg kan kjöpe en slik? finns en slik med ikea? har sjekka litt på deres hjemside men det står ingenting om posene har strikk/feste i sidene.. noen som vet hvilken pose har det?

Skrevet

Jeg kjøpte min på reflex. Der hadde alle sånn strikk. Har aldri sett den fra ikea så vet ikke med den, men det burde vel nesten stått på nettet om det var strikk i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...