Gå til innhold

Noen som tror de føder i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin neste søndag. Slimete blodpropp som gikk i går og maserier i natt. Er jo lov å håpe da. Sovnet heldivis tilslutt kl 4 i natt og er kjempeglad jeg fikk de timene. Tatt meg en god og varm dusj og lagt det siste i fødebaggen. Er vel ikke vits i å tenke så mye på ting og tang men man lurer jo alltid på når det skjer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke, men håper det skjer i løpet av denne uka.. har menstermin på torsdag (ul termin 17 juni, men stoler mest på menstermin) og i går hadde jeg skikkelig menssmerter og sterke kynnere/rier, men de ga seg etter ca 3 timer.. inatt har jeg hatt menssmerter og har det fortsatt, men ikke noe mer enn det =(

masse lykke til nr2.på vei :)

Skrevet

Jeg har termin på mandag om 1 uke. (06.06)

Har vært hos legen i dag og han sa at jeg har 3 cm åpning, og han strippet meg, så nå sitter jeg her og venter på at noe skal skje...

Det kan jo fortsatt ta noen dager før det setter igang, har ikke hatt spesiellt mange eller vonde kynnere eller murringer, så jeg trodde virkelig ikke at jeg hadde åpning og helt myk mormunn!

Det blir spennende dager framover!

Lykke til til dere andre som venter :)

Skrevet

Heisann

Jeg er også strippet idag, kunne tøyes til 8cm så det var rimelig mykt. Var i utgangspunktet 4cm

Har hatt regelmessige kynneresom også trekker litt i ryggen og veldig øm nedentil.

Håper det tar seg opp men har ikke helt troa, er tredjegangs og har blitt lurt før......

Skrevet

heisann:) Jeg har 24 dager igjen men våknet igjen i natt med maserier og har hatt sterke kynnere i hele dag. Etter en lur på sofaen i firetiden har jeg hatt tendens til jevnlige menssmerter. 37+0 i dag så er i terminperioden.

har såååå lyst til å få ut denne ungen nå så jeg kan fungere igjen.

Hva er grunnen til at dere strippes? Det ble ikke nevnt som et alternativ til meg sist, så aner egentlig ikke hva det er og hvorfor man gjør det. Har hørt at det gjør veldig vondt?

Skrevet

Jeg har blitt strippet fordi jeg ikke sover noe på nettene for tiden, synger på siste verset nå kjenner jeg. Er helt utslitt, derfor ville de se om de kunne få noe fortgang på ting siden jeg allerede hadde 3-4 cm.

Er ikke spesielt behagelig nei, hun røsket, dro og tøyde godt. Men utrolig hva man tåler når man øyner et lite håp om fødsel.

Skrevet

Skjønner:) Gud bedre, det høres så vondt ut! Håper det har effekt på deg:))

Her roer det seg igjen og alle de velkjente plagene føles sterkere enn på lenge.,,,, Halsbrann og luftsmertehelvete. Går og legger meg. Er sur og skuffet!

Skrevet

Ingen grunn til å tro at det skjer IDAG, men jeg håper i det lengste at det skjer i løpet av denne uken! :)

Har 13 dager til termin, hadde min andre runde med modningsakupunktur idag og jeg er igrunnen temmelig klar for at det skal skje noe.

Men jeg kan ikke skryte på meg hverken slimpropper eller maserier, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...