Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12+0 idag. Vil det si at idag er min siste dag i 1.trim, eller min første dag i 2.trim? Uansett, jeg er så glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Du er i 2.trimester:-) Så deilig! En viktig milepæl:-)

Velkommen:-) Gled deg videre med magen som kommer og alt skjer spennende som skjer i dette trimesteret!

Ha en fin din gravid dag:-)

Klem

Skrevet

Herlig! Hurra :) Da flytter jeg inn her. Gleder meg til alt hva dette trimesteret bringer med seg :) Ha en herlig gravid dag. Kl 1500 er det UL og vi er så spente! :)

Skrevet

Kommer inn hit jeg også :)

Vi var på UL på onsdag, og alt var perfekt inni magen, så nå slapper vi av og gleder oss til den lille kommer. Er rundt 12+3 i dag, og 2.trim. varer jo såååå lenge! HEHE.. Flytter ikke over på 3 trim før mot høsten jo! HAHA

Lykke til dere andre!

Skrevet

Hei, hei,

Jeg er også 13+0 i dag så da flytter jeg inn her også ;-)

Har tatt duotest blodprøve i dag og skal til UL om en uke.

Skrevet

Hei og velkommen dere som akkurat er kommet hit:-) Jeg er 12 + 5 i dag så også helt ny her.

Doutest her også, ferdig med blodprøven og UL fredag.. Gruer/gleder oss:-/

Ha en strålende gravid dag:-)

Skrevet

Hei og velkommen dere som akkurat er kommet hit:-) Jeg er 12 + 5 i dag så også helt ny her.

Skrevet

Skrevet

Hei hei :) Velkommen inn til 2.trimester! Jeg kan love dere at fra nå av vil tiden gå mye fortere enn den gjorde før uke 12... Jeg er i uke 22+1 nå, og synes tiden har flydd avgårde etter at jeg nådde den magiske 12 uken!

Masse lykke til videre! :)

Skrevet

Vi var på UL idag, og fikk se en sprell levende liten knert :) Den beveget på seg hele tiden, spratt opp og ned og frem og tilbake. Fikk bare tatt ett bilde siden den aldri var i ro :) Og jeg som ikke har drukket kaffe i hele dag! Hehe :)

Alt så bra ut på UL. Lengden tilsvarte 12+0, omkretsen på hodet det samme, og nakkefolden var perfekt :)

Så nå har vi kjøpt navnebok og skal starte diskusjonen. Er så glade! Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...