FirstAidKit Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Jeg er 12+0 idag. Vil det si at idag er min siste dag i 1.trim, eller min første dag i 2.trim? Uansett, jeg er så glad!
Septemberknøttet Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hei! Du er i 2.trimester:-) Så deilig! En viktig milepæl:-) Velkommen:-) Gled deg videre med magen som kommer og alt skjer spennende som skjer i dette trimesteret! Ha en fin din gravid dag:-) Klem
FirstAidKit Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2011 Herlig! Hurra Da flytter jeg inn her. Gleder meg til alt hva dette trimesteret bringer med seg Ha en herlig gravid dag. Kl 1500 er det UL og vi er så spente!
Minesmå:)+en til! Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Kommer inn hit jeg også Vi var på UL på onsdag, og alt var perfekt inni magen, så nå slapper vi av og gleder oss til den lille kommer. Er rundt 12+3 i dag, og 2.trim. varer jo såååå lenge! HEHE.. Flytter ikke over på 3 trim før mot høsten jo! HAHA Lykke til dere andre!
Kirikaia Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Hei, hei, Jeg er også 13+0 i dag så da flytter jeg inn her også ;-) Har tatt duotest blodprøve i dag og skal til UL om en uke.
My73 Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Hei og velkommen dere som akkurat er kommet hit:-) Jeg er 12 + 5 i dag så også helt ny her. Doutest her også, ferdig med blodprøven og UL fredag.. Gruer/gleder oss:-/ Ha en strålende gravid dag:-)
My73 Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Hei og velkommen dere som akkurat er kommet hit:-) Jeg er 12 + 5 i dag så også helt ny her. Doutest her også, ferdig med blodprøven og UL fredag.. Gruer/gleder oss:-/ Ha en strålende gravid dag:-)
My73 Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Hei og velkommen dere som akkurat er kommet hit:-) Jeg er 12 + 5 i dag så også helt ny her. Doutest her også, ferdig med blodprøven og UL fredag.. Gruer/gleder oss:-/ Ha en strålende gravid dag:-)
Venter prins i oktober <3 Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 Hei hei Velkommen inn til 2.trimester! Jeg kan love dere at fra nå av vil tiden gå mye fortere enn den gjorde før uke 12... Jeg er i uke 22+1 nå, og synes tiden har flydd avgårde etter at jeg nådde den magiske 12 uken! Masse lykke til videre!
FirstAidKit Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 30. mai 2011 Vi var på UL idag, og fikk se en sprell levende liten knert Den beveget på seg hele tiden, spratt opp og ned og frem og tilbake. Fikk bare tatt ett bilde siden den aldri var i ro Og jeg som ikke har drukket kaffe i hele dag! Hehe Alt så bra ut på UL. Lengden tilsvarte 12+0, omkretsen på hodet det samme, og nakkefolden var perfekt Så nå har vi kjøpt navnebok og skal starte diskusjonen. Er så glade! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå