Gå til innhold

Hehe, merkelig hvordan man kan se på folk at de er fra England...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hehehe er faktisk enig, selv til å være halvt engelsk ! får ALLTID høre at mine kritthvite, rette tenner ikke minner mye om britenes.. men familien min har faktisk pene tenner.. Får også høre at det eneste som minner om at jeg er halvt brite er min ekstra-lettmelk-blå hudfarge på vinteren :P hurra for solarium!

Det er nå satt i gang et skikkelig tannhelse system omtrent over hele GB, så det kan virke som at det endelig blir bedre tannhygiene der.. med både tannregulering og normal hygiene-rådgivning.

og... det er ikke nødvendigvis utseende de går etter der borte, noe som stadig medfører rarere sammensetning av menneskers utseende..

har du et bra hode, muligheter for en god jobb så kan du få den peneste dama/mannen... selv om barna ender opp med en del likhetstrekk etter den minst heldige av foreldrene ...

Kan det være at det har vært en del innavl der borte? Jeg mener britene er jo veldig klassebevisste, og gifter seg vanligvis inn i sin egen sosialklasse. Slik har det i allefall vært før i tiden.

Jeg kjenner faktisk mange vakre briter, men de kommer uten unntak fra tidligere kolonier.....

Tannhelse har vært et stort problem, ja, men et like stort problem som jeg ser det, er en veldig lettvindt omgang med kroppshygiene. Jeg har trenet ganske mye i england, og det er få treningslokaler som har mulighet til å ta en dusj, og de fleste bruker en heftig omgang deodorant etter treningen i stedet for å vaske seg.... ÆSJ!

Nåja, det er noen år siden, kan ha blitt bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...