M2M2M Skrevet 27. juni 2011 #101 Skrevet 27. juni 2011 Gratulerer så utrolig mye, Klatrejenta. Vi har IKM på samme dag. Jeg har også fått et par positive tester allerede. Kanskje vi ses i mars-klubben og i 1. trimester;) Håper at så mange som mulig får positive tester i uken her.
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 27. juni 2011 #102 Skrevet 27. juni 2011 hei jenter!!jeg er også GRAVID!!!!termin 6 mars )))
*lille blomst* Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #103 Skrevet 27. juni 2011 Gratulerer sååååå mye med positive tester dere som allerede har testet og fått det! Kjempe morro! Jeg skal iallefall vente til etter ikm denne uken. Har kun en test og tenke å hold meg til den denne gangen;) Hadde jeg hatt flere så ville jeg blitt testoman som jeg har vært noen andre måneder...hehe Billigtestene kom forresten senere enn CB testen sist jeg var gravid. Tok lang tid før det var helt positiv på billigtestene... men jeg syns det var artig å ta el-tester for di var knallpositive! Krysser fingrene!!!! Spennende uke!
Gjest Skrevet 27. juni 2011 #104 Skrevet 27. juni 2011 TR kom som ei klokke i dag. Litt lei meg, men er bare i pp3 nå så prøver heller å nyte prøvinga enn å deppe. Gratulerer til alle dere som er blitt gravide:)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 27. juni 2011 #105 Skrevet 27. juni 2011 Frøkenfri: Gratulerer så mye:) Håper å følge etter! Fruen: har sett testen din og den virker veldig positiv. Holder fingrene krysset for deg! Har testet med RFSU sin test og A1 og fått opp svake linjer på begge. Kommer nok til å teste i morgen tidlig også og så kjøpe flere tester! Har hatt skyggestreker før, men de var slettes ikke slik som disse strekene, så har en god magefølelse:) Dette er spennendes:)
Evigoptimisten Skrevet 27. juni 2011 #106 Skrevet 27. juni 2011 Wow, Esperanza84, for en gledelig lesning!! jeg krysser fingrene for deg. Gleder meg til fortsettelsen:o) Oppdatèr så snart du vet noe mer da! Selv har tr enda ikke meldt sin ankomst hos meg enda. (3dager over ikm)
Silja81 Skrevet 27. juni 2011 #107 Skrevet 27. juni 2011 Så gøy at det er så mange med positive tester. Krysser fingrene for dere! Er nå på 4e dagen med spotting (kun blod på papir, ikke mer). Optimisten i meg tenker festeblødning men pessimisten venter på TR. Skal ikke skrive meg på ikke gravid før TR kommer...
Sarah_ Skrevet 27. juni 2011 #108 Skrevet 27. juni 2011 Hei, gratulerer til de som har testet + og bedre lykke neste gang til de som testet - Jeg har ikm idag, sitter med mens smerter i ryggen og i magen,testet negativ idag, heksa kommer nok iløpet av natten eller imora hatt festeblødinger for en uke siden er så forviret. Lykke til damer
Esperanza84 - gravid! Skrevet 27. juni 2011 #109 Skrevet 27. juni 2011 Silja81: krysser fingrene for at det er festeblødning! Har hatt kramper i hele dag! Håper det er et bra tegn! Tvi tvi jenter!
*lille blomst* Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #110 Skrevet 27. juni 2011 Her var det mye flott lesning! Krysser fingrene for at dette er VÅR uke jenter! Jeg er virkelig i tvil, trua-håp-ikke trua skifter hele tiden. men for å slenge meg på symptomlista så har jeg flydd vannvittig mye på do i kveld. Vært i hygglig lag, kost meg hos venninne....Tisset omtrent en gang i timen, noe som er mye til meg å være også! Husker dette godt som symptom fra siste sv.skap... Tro, håp, tvil... gleder meg til ikm er passert! God natt alle sammen! Ha en god teste/ikke teste dag i morgen!
M2M2M Skrevet 28. juni 2011 #111 Skrevet 28. juni 2011 Hvordan går det med dere? Er det noen flere her som har testet positivt? Jeg håper håper håper!!!!
mammatil2imai Skrevet 28. juni 2011 #112 Skrevet 28. juni 2011 Gratulerer til dere med positive tester! Det er vel fortjent etter mange pp for mange av dere :-) Her var testen like blendahvit i dag. Men så lenge TR ikke dukker opp heller så klamrer jeg meg til håpet litt til. Det er jo tross alt første syklus uten hormonspiral og har hatt lange ustabile sykluser før. Brukt billig tester fra Wondfo, har noen erfaring med disse? Har køpt en CB digital, men vil ikke svi den av for tidlig... Lykke til til dere andre som fortsatt tester og skal teste!
Junigull 08 + julispire Skrevet 28. juni 2011 #113 Skrevet 28. juni 2011 Ikm på lørdag. vurderer å kjøpe en test i dag, og teste i morgen... Men kjøper jeg ingen test får jeg ikke testet.. Og det er nok lurt.. Utsetter skuffelsen til det lengste! har ingen spesielle sympter. Murer litt i korsryggen, men det kan også være Wild yam'en jeg tar denne pp. Så gøy å lese om så mange positive tester! Gratulerer så mye! Lykke til videre til dere som ikke fikk det til denne mnd.
Gjest Skrevet 29. juni 2011 #114 Skrevet 29. juni 2011 Jeg trodde jeg fikk mensen på mandagen, men det kom bare noe brunt og det har ikke kommet noe mer siden da... Er det dette som er å spotte? Jeg har aldri opplevd det før og er litt gira og lurer så klart på om jeg kan være gravid likevel. Har ikke tatt noen tester siden altfor mange dager før IKM. Jeg lurer litt på om jeg kanskje bare innbiller meg ting og kanskje det bare er kroppen som lurer meg... må nok bruke litt penger på test i dag om jeg ikke ser mer til TR.
Esperanza84 - gravid! Skrevet 29. juni 2011 #115 Skrevet 29. juni 2011 Vic82: det kan jo høres ut som dette kanskje var en festeblødning? Når skal du teste? Dette lover bra;) Jeg har holdt meg fra å teste i dag og skal prøve å heller ikke teste i morgen. Håper på å få en supersterk strek på fredag! Puppene mine er "megastore", dvs de er ganske små til vanlig, så forskjellen er stor! Ser på testene jeg har gjort til nå og blir mer og mer overbevist om at vi har klart det:) Rosa, tykke streker, om enn litt svake, så er de der:) Gleder meg til å få en sterkere strek!
M2M2M Skrevet 29. juni 2011 #116 Skrevet 29. juni 2011 Jeg kjøpte meg en digital CB i dag. 2-3 uker. Jeg følger med dere her inne, men sniker meg inn i 1. trimester og i marskluben;) LYKKE TIL!!!! Esperanza: jeg er sikker på at det går bra!!!
*lille blomst* Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #117 Skrevet 29. juni 2011 Da sier jeg takk for meg i uke 26, uke 30 neste... tanta kom en dag før jeg venta besøket, heldigvis bedre enn å vente på henne i mange dager over tiden! Følger selvfølgelig med på dere andre! krysser fingrene for dere alle! klems
mammatil2imai Skrevet 29. juni 2011 #118 Skrevet 29. juni 2011 Ser ut som jeg joiner deg her. Tanta melder sin ankomst her i dag også selv om det er veldig svakt foreløpig. Men greit den kommer før tia ja så man ikke rekker å få altfor store forhåpninger. Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt og småkvalm om dagen, men det er vel kroppen som har lurt meg. Sees på IKM uke 30 tråden lille blomst, da skal det være vår tur!
Junigull 08 + julispire Skrevet 30. juni 2011 #119 Skrevet 30. juni 2011 testet i dag, 11 dpo, en veldig negativ cb. kjempe kjedelig, men lite å gjøre noe med..
Esperanza84 - gravid! Skrevet 30. juni 2011 #120 Skrevet 30. juni 2011 Lille blomst og Alvine: kjipt at tanta kom å tok dere! Men det blir nok dere tur snart også skal dere se! Prinsesse08: så lenge tanta ikke er kommet er det vel kanskje håp`??? Lykke til! Jeg testet positivt med CD digital i dag, så nå tror jeg virkelig på det:) Er utrolig lykkelig og syns det nesten er et mirakel at vi har klart det:) Trass i lavt antall sædceller, har altså en rakker klart seg frem og festet seg:) Så det er håp for dere alle! Lykke til! http://canyouseealine.com/view_home_pregnancy_test.php?testID=13204
mammatil2imai Skrevet 30. juni 2011 #121 Skrevet 30. juni 2011 Gratulerer så mye Esperanza, det var virkelig fortjent! Gleder meg på dine vegne! Ja dumme tanta... Men her har hun ikke fått komme på besøk på over 5 år pga hormonspiral så må vel nesten regne med at hun vill titte innom før hun forsvinner igjen. Hadde trodd jeg skulle bli mer skuffet, men det går egentlig veldig greit. Gleder meg til freie fra i morgen og tenker på det positive som f.eks. slippe kvalme i ferien og kunne ta litt vin til grillmaten Nyt sommeren og det som vokser i magen Vi sees forhåpentligvis på 1.tri tråden
Gjest Skrevet 30. juni 2011 #122 Skrevet 30. juni 2011 Jeg hiver meg på gratulasjonsbølgen Esperanza. Jeg tror aldri jeg har blitt så glad for å høre om noen andre bli gravide. Jeg tok en negativ test i går. Fortsatt ingen mensen i dag og var hos legen for noe helt annet og tok en HCG-blodprøve siden jeg var der. Hvis jeg faktisk er gravid så har jeg ett og annet å si om hjemmetester..
Gjest Skrevet 1. juli 2011 #123 Skrevet 1. juli 2011 Testen hos legen var diffus.. 15 ett eller annet HcG, men i dag tok jeg hjemmetest med urinprøve og den ble positiv Jeg skal fortsette å teste om morgenen med billigtester for å se om jeg ikke får en sterk sterk og ta en clearblue på tirsdag før jeg ringer legen og sier at jeg er gravid. Det kjennes litt uvirkelig og jeg tror nok ikke helt på det enda..
Noah 08. Skrevet 1. juli 2011 #124 Skrevet 1. juli 2011 Gratulerer til dere som har testet positivt! Har ikke fått tanta på besøk enda,på dag 33 nå,men mulig el var sen så da er ikm på mandag.... spennende... Litt ømme pupper og luft er diffuse symptomer.. Lykke til dere som skal teste i helga! Krysser fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå