Esperanza84 - gravid! Skrevet 17. juni 2011 #51 Skrevet 17. juni 2011 Stille det er her da! Dytter tråden opp! Jeg fikk smileyface på clearblue digital el-test i går:) Har lagt inn aksjer:) yay!!!
mammatil2imai Skrevet 17. juni 2011 #52 Skrevet 17. juni 2011 Takk takk! Blir mye kos på deg i helga da Jeg hadde EL på onsdag i følge temperaturen, og positiv test på tirsdag så da stemmer det vel. Har fortsatt veldig murring i magen, lik som den før EL. Så da lurer jeg på om det kan være tegn på at en luring kan ha klart å trenge inn? Merker man kan bli litt sprø av dette, går og leter etter tegn og må jo innrømme at det opptar en god del av tankene. Det er sikkert vanlig? Er jo litt ny på dette jeg. Noen som vet hvor lenge etter EL man er fruktbar? Tipper det er mange her inne som går en hyggelig helg i møte Kos dere, og god helg alle sammen!
Noah 08. Skrevet 17. juni 2011 #53 Skrevet 17. juni 2011 Mest sannsynnlig EL i går og IKM da rundt 30 juni.. spent nå da dette er første mnd. vi prøver ordentlig vært uten prevansjon siden sept. 10 ,men fikk påvist pco i jan. 11 så håper vi klarer det selv uten hjelpemidler. Har en 3 åring fra før som holder meg i aktivitet så jeg slipper å tenke så mye på evt. symptomer og tiden går fort nå mot ferietid Lykke til damer!
Frøken sol Skrevet 19. juni 2011 #55 Skrevet 19. juni 2011 Hei Så moro å se at det er flere! Jeg er også i pp nå,den første Sluttet på pillene i nov og fikk tr fort tilbake. Var hos gynekolog i mars å hun sa hun så egg så da var det i orden. Syklusene mine syns jeg har vært lange så godt å se at det er flere som har litt lange. Det går ca. 17-18 dager etter tr til el så da var forje helg det store helgen. Tr skal da komme (etter den syklusen jeg har hatt i det siste) tidlig i uke 26. Lurer på om jeg skal prøve en test snart forde for er så spent. Har kjent stikkinger i magen når jeg har gjort div. styrkeøvelser ved trening, og ved andre anledninger, men det kan jo også bare være kroppen som blir annerledes
Silja81 Skrevet 19. juni 2011 #56 Skrevet 19. juni 2011 Ja, då er det bare å krysse fingrene for at spiren sitter den her gangen. Føler vi har gjort alt hva vi kan etter alle omstendigheter så nå er det bare å vente. Spennende!
Silja81 Skrevet 19. juni 2011 #57 Skrevet 19. juni 2011 Og nå begynner også jakten på symptomer. Dagens symptom er kvalme (og nei, det har ingenting å si at jeg spist mat ute på matfestival idag). Hehe.
Noah 08. Skrevet 19. juni 2011 #59 Skrevet 19. juni 2011 IKM = Ikke kommende mens - den datoen mensen forventes,men man ikke vil ha den
Silja81 Skrevet 20. juni 2011 #60 Skrevet 20. juni 2011 Hei jenter! Til info så er det bare en uke igjen til IKM-uke . Gleder og gruer meg. God venting!
M2M2M Skrevet 20. juni 2011 #61 Skrevet 20. juni 2011 Veldig spennende. Jeg kan ikke teste meg før slutten av uke 26. TVI TVI til alle sammen!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 20. juni 2011 #62 Skrevet 20. juni 2011 Så kjekt at det kom litt flere jenter inn her:) Høres ut som det er mange potensielle spirer på gang her:) Jeg var veldig positiv rundt el men nå føler jeg ingenting spesielt. Men håper selvsagt at ingen symptomer er bra for meg:) Lykke til jenter!
Junigull 08 + julispire Skrevet 21. juni 2011 #63 Skrevet 21. juni 2011 Da er min eggløsning over også.. ble lagt inn mye aksjer, så får håpe det holder og spiren fester seg. er 2 dpo i dag, og har nettopp tatt mine 2 første wild yam tabletter. Spent på å se om det hjelper og er en "vidunderkur". De neste 12 dagene håper jeg kommer til å gå fort, bursdaglag for prinsessa som blir 3 år til helgen, neste uke stanser all togtrafikk opp i Oslo, så blir å tenke alternativt på hvordan jeg skal komme meg på jobb. Bare været bedrer seg så er mye gjort! Ellers er planen å ta ting med ro, og ikke ødelegge en mulig graviditet med stress. Ha en fin dag alle sammen! God venting...!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 21. juni 2011 #64 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har noen wild yam tabletter igjen, men ikke nok til resten av syklusen min, så satser på at om spiren ikke sitter denne måneden, så kjøper jeg nye og satser for fullt neste måned:) På jobb går vi mot slutten, og det er lite å gjøre (er lærer), så har så vidt begynt å planlegge neste år, men kjenner at det er vanskelig å hente motivasjon. Blir godt med ferie! Ønsker alle lykke til! xx
Noah 08. Skrevet 21. juni 2011 #65 Skrevet 21. juni 2011 Jeg trodde jeg hadde el sist torsdag,men fikk el slim(tror jeg) igjen i går så da måtte vi legge inn aksjer da og.. rar denne kroppen altså :/ Så da blir IKM enten 30 juni eller 4 juli.. holder meg her enn så lenge.. Bruker ingen naturmedisin e.l men vurderer det neste månde om ikke spira sitter nå.. Spennende!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 21. juni 2011 #66 Skrevet 21. juni 2011 Så spennende da Noah! Ja, denne kroppen er rar. Min har sluttet å samarbeide med meg for lengst, så hører ikke lenger på tegnene den gir meg;) Jeg har en slagplan for neste måned om spiren ikke sitter nå, det blir vitaminer og mineraler som nå, hostesaft, wild yam, agnus castus, grape frukt juice og pre seed! Men håper jo selvsagt at spiren sitter NÅ Er litt utolmodig av meg jeg nå for tiden;)
*lille blomst* Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #67 Skrevet 21. juni 2011 Hehehe, det var litt av en liste Esperanza! Hei hei alle sammen! Da var jeg tilbake her etter nesten 2(!) uker uten internett! Godt å få lese litt igjen, og så flott at vi er blitt flere og at så godt som alle rapporterer om el og aksjer! Selv med flytting og alt så har det blitt noen aksjer her også, prøvde å gjøre det iallefall annenhver dag i el-perioden, da jeg er usikker på når el er og ikke testet etter dette... I følge syklus skulle el være rundt 14/15.juni, så krysser fingrene! Har hatt en del rare smerter i magen siste dagene, så det håpes nok litt her altså Krysser fingrene! Gleder meg til å lese videre her inne kommende 1,5 uke!
klatrejenta Skrevet 21. juni 2011 #68 Skrevet 21. juni 2011 Hei jenter Har dessverre ikke særlig troen på denne perioden, har ikke "funnet" EL og har heller ikke hatt EL-smerter som jeg alltid har. Hadde også EL på den "dårlige" siden (høyre eggstokk) som ikke har vært helt god på flere år, først pga en cyste og etter at den ble operert vekk har TR vært "merkelig". Skulle det vise seg at jeg blitt gravid denne perioden er det isåfall et under... dvs. vi har lagt inn aksjer når vi har hatt lyst men uten å time eller spekulere i "toppnoteringer" som vi har gjort tidligere. Men det er håp i hengende snøre... eh... ikke hengende altså.. kanskje mer håp i fiskende stang.... ;-)
Gjest Gledermegtilbaby pp1 Skrevet 21. juni 2011 #69 Skrevet 21. juni 2011 Hei IKM uke 26 gjengen:-) Jeg har IKM Fredag 1 juli. Venteperioden fra EL til IKM er laaaaang til tider. Skulle ønske jeg ikke tenkte så mye på det, men sånn blir det jo;-) Ønsker oss alle masse lykke til!!!
mammatil2imai Skrevet 22. juni 2011 #70 Skrevet 22. juni 2011 Hei og velkommen! Ja helt enig, går vanligvis og klager på at tiden går altfor fort men den siste uka nå etter EL har gått utrolig sakte! Og enda en hel uke igjen til IKM *sukk*. Tankene svirrer i hodet hele tiden her også. 1.pp og må vel se i øya at jeg kan være en utålmodig sjel... Hadde vært så gøy om den sitter nå siden jeg har sagt til sambo at vi starter å prøve først neste mnd. Liker å komme med gode overaskelser Når begynner dere jenter å teste? IKM dag eller noen dager før? Har noen billig-tester - Wondfo(?) har noen erfaringer med disse?
M2M2M Skrevet 22. juni 2011 #71 Skrevet 22. juni 2011 Jeg føler jeg merker noe nå! Men det kan være et puss før en eventuell mens. Kjenner det i brystene og i magen. Noen flere??
mammatil2imai Skrevet 22. juni 2011 #72 Skrevet 22. juni 2011 Gjett om... Har hatt murring i magen forrige uke etter EL, og magen har vært så stor (!?) oppblåst eller hoven. Ømme bryster og veldig trøtt og sulten de siste dagene og i dag kom kvalmen. Men er redd for at det er psykisk siden det ligger i tankene. Skummelt dette, risikerer å bli veldig skuffet om testen er negativ neste uke...
M2M2M Skrevet 22. juni 2011 #73 Skrevet 22. juni 2011 Så bra at det er flere. Vi får bare håpe at det ikke er mens på vei, og heller ikke psyken som spiller oss et puss. Jeg også er trøtt og sulten! Har ikke vært sånn gangene før mens. Jeg har troa på at det vår tur nå!!!
mammatil2imai Skrevet 22. juni 2011 #74 Skrevet 22. juni 2011 Ja vi får krysse fingrene for at tanta holder seg langt vekk, og tydelige test streker neste uke! Spennende!!! Masse lykke til! :-)
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 22. juni 2011 #75 Skrevet 22. juni 2011 Hei hei ))jeg venter ikm om 6 dager! å utalmodig som jeg er,svidde jeg av en billigstrimmel i kveld. men blei jo bare enda mer gira av den!! for den hadde en skygge der teststreken er!! når jeg ser på testen så ser jeg liksom antydning til at det skal komme noe der! noen som har opplevd dette?di jeg har tatt før har jo hvert blendahvite. Ellers så stikke det i puppene å litt i magen!! håper på psitiv test snart ) hvordan er det med dere da?? noen symtomer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå