Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter likegodt en tråd for uke 26 jeg:)

fikk tanta i går og har ca 32 dagers syklus hvis alt er i system igjen, så da er ny ikm dato 29.juni. Krysser fingrene for spire da!:)

hatt 2 pp nå etter Ma i mars og er ganske klar! Prøvd siden august i fjord...

Håper på masse koselig skravling i ukene fremover:)

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk tr på fredag, og siden jeg har noenlunde stabil syklus hører nok jeg også til i denne uken. Har prøvd siden april i fjor.

Skrevet

hei!

Hiver meg på her jeg...har visst fått lengre syklus jeg også. Kjenner at tr er rett rundt hjørnet så da vil ikm bli 27 juni (ca).

Er i vår 16 pp så satser på at vitaminer og mineraler til mannen gjør susen :)

Lykke til jenter!

Skrevet

Jeg er med :D

Ikm blir vist mandag den 27.

Tanta kom for fult i dag, å her blir det vist en vane å ha 30 dagers syklus.

Håper at pp5 gir full klaff :D

Skrevet

Så koselig at jeg ikke var alene om å ha lang syklus og tantebesøk!

Husker dere; To herlige gutter og esperanza fra prøveperiodene før jul! (het forresten lillemor 08 i begynnelsen)

Kjipt at vi alle er her fremdeles (igjen) Jeg rakk bare å komme 10 uker på vei før jeg var tilbake hit... Men Håper på ny spire! Heldigvis litt annet å finne på, men utrolig vanskelig å snu fokuset vekk fra babyer! har dere noen tips?:)

Skrevet

Da hører jeg til her, hvis syklusen ikke spiller meg et puss som nå sist. Har IKM på mandag 27.

Skrevet

Da var jeg også inne i ny "IKM uke" og fikk TR idag så da blir vel neste deadline eller var det lifeline uke 26.

Lykke til jenter, nye muligheter :)

Skrevet

Da hører jeg også til her. Første TR etter MA så da kan vi lovlig begynne å prøve igjen. Ikm blir da 28 juni

Skrevet

jeg hører også til her :) Dette er min første pp etter 4 år som venter/tilskuer her på Bim så her er jeg litt i ekstase :) Ikm 28juni- 1 juli engang.

Har opprinnelig 32 dagers men denne gangen ble den på 35, men det kan nok være siden jeg gikk å venta fælt på første pp :)

Skrevet

Ja tenk at vi er her ennå. Tar visst tid dette her. Får smøre oss med litt tålmodighet, og håpe at det ikke blir så lenge til det er vår tur.

Skrevet

Hehehe, ja psyken kan virkelig gjøre mye rart med oss!;)

Skrevet

Vi er visst en hel gjeng jo!

Ny pp og fra i morgen ny måned også! Herlige juni!:)

Noen som har positive ting å glede dere til, ferie eller liknende?

Vi skal flytte og det gleder jeg meg mye til! tar tankene vekk fra prøving heldigvis!:)

Sommer og sol kommer også forhåpentligvis!:)

Skrevet

Hehe :) Har aldri hatt så rare sykluser som etter vi blei aktive prøvere. Har gått fra å ligge rimelig stabilt på 26 - 28 dagers syklus til 26 - 31 dagers.

De to siste har jeg spottet mye, en hel uke faktisk, før tr å det er helt nytt for meg. Nå varer tr bare 2 - 3 dager så er det over.

Så kroppen har virkelig endret adferdsmønster :P

Skrevet

Hei!

Melder meg inn her. Er nå i 4pp. Har nå skjønt at det her tar tid og skal prøve å stresse mindre med prøving denne pp. Håper å bli gravid før jeg er 30 i november ;). Har spist vitaminer siden januar og har fått mannen til å spise sink-tabletter. Har vært hos legen for almen helsesjekk og sånn generelt er det ikke noe større feil på meg (har ikke gjort noe gynekologisk undersøkelse, er jo bare i 4pp og synes de som prøvd lenger bør gå føre i den køen). Skal være flink til å trene og spise godt og sunt denne pp og satse på å gjøre alle disse tingene du ikke får gjort når du er gravid.

Setter veldig stor pris på å ha dere jentene å skravle med. Fint å kunne snakke om ting man ikke gjerne snakker om med de gravide venninnene eller kollegaer på jobben (sjefen min er sterkt imot svangerskapsvikariat...).

IKM 1 juli :)

God prøving, KOS DERE!

Skrevet

hei jenter!

Tror jeg skal høre til her, men tr kom ikke når jeg trodde hun skulle komme...testet negativt i dag tidlig, så har ingen forhåpninger, men den heksa lar seg vente på seg denne gangen...håper hun kommer snart el at jeg faktisk er gravid:)

Henger med dere helt til ikm uke 26 er utelukket;)

Husker også dere fra før jul :) Masse lykke til!

Skrevet

Her blir det også mye spennende som skjer, ny jobb, kjæreste flytter inn etter at vi har vært i vær vår by tidligere, med "oljearbeider turnus" noen tenker kanskje vi burde bo sammen litt før vi får barn. Og det ville jeg nok anbefalt alle. Men føler vi bor sammen disse 3 ukene han er her, samtidig som at vi har en spontanabort bak oss som gjør at vi gjerne vil prøve igjen.

Så her er det mye som skjer :)

Hvilken antall i rekken blir deres kommende spire da?

Her går vi for første men har vært gravid 2 ganger tidligere som ente i spontan abort. Første gang som prøvere :)

Skrevet

Vi prøver på nr 2 vi, Har ei jente på 3 (blir det nå i sommer). Var gravid med tvillinger jan-mars i år men mistet i uke 10. Håper på spire i løpet av sommeren!;)

Spennende med kjæreste som flytter inn!

Håper du får tanta snart Esperanza! så kan du bli med videre!;) (eller kanskje ikke tante, bedre med graviditet selvfølgelig)

Skrevet

Lykkeliten: høres spennendes ut! Håper at ting ordner seg:)

Silja: Jeg har også begynt å spise vitaminer og mannen spiser også mye vitaminer og mineraler nå:)

Vi prøver på spire nr 1 og gleder oss veldig til den kommer :)

Blir spennendes å se hvordan det går fremover:)

Lykke til folkens!

Skrevet

Lykkeliten: Så spennende med ny jobb og at kjæresten og du blir samboer. Jeg og kjæresten min pendler fortsatt. Han søker jobb i byen der jeg bor, men det har ikke blitt noe enda. Vi har vært samboer tidligere (vært sammen i 7 år) så vi vet hva vi har å glede oss til der. Er jo litt slitsomt å være "hard"-prøvere når man er i pendler-forhold ;)

Vi prøver på første barnet, aldri hatt så mye som en positiv grav-test før.

Skrevet

Esperanza: Har tr kommet til deg enda? Sitter og håper på at hun holder seg borte. Dere har jo prøvd så lenge. Leste et sted at 25% av prøvere blir gravide på første forsøk, 60% innenfor et halvt år, 80% innenfor et år og 90% innenfor 18 måneder. Håper virkelig dere hører til de 90%ene. Heier på deg!

Skrevet

Silja81: tr kom, i går. For første gang brøt jeg ikke ut i gråt, fordi jeg forventet at hun skulle komme (innerst inne). Så nå er jeg positiv, fordi jeg rekker å begynne på en pergokur før legen min går på ferie :) JIPPI!

Har også bestemt meg for å prøve å bli flinkere til å trene nå (lurer på om det at jeg ikke har trent kan ha klussa med syklusene mine).

Har heller aldri hatt en positiv graviditetstest, men tenk så bra det blir når vi først får en :) Gleder meg! La oss håpe at det blir vår tur snart;)

Masse lykke til jenter!

Skrevet

Raskt innom her for å hilse dere alle god helg!:)

Så bra du ikke ble lei deg pga tanta Esperanza! Var sånn for meg også denne mnd, Var helt greit, da kan jeg nemlig male og flytte aktivt en liten stund til!

Klar for aktiv helg med full jobbing og flytting i tillegg! Så blir lite bim tid på meg iallefall!;)

kos dere masse alle sammen!:)

Skrevet

Greit å kunne male og bære tungt når en flytter! Masse lykke til med flyttingen lille blomst!

Jeg skal på en cowboy og indianerfest i juni, så syns det var ok at tr kom slik at jeg kan slå meg løs;)

Har kjøpt vitaminer og mineraler for 600kr i dag, så nå blir det bra saker:)

Skrevet

Klar for jobb helg :)

tr er borte så vi legger inn aksjer rett som det er ;)

Mye å se fram til denne mnd, så håper at ukene går fort :)

Begynner vel å teste etter el i morgen regner jeg med.

God Helg alle :D

Skrevet

Høres bra ut happysmurf ;). Her er tr snart borte men mannen har pendlet tilbake til jobb. Får vente til neste helg før aksjer legges inn ;). Men mannen min har fått positiv tilbakemelding fra en jobb han søkt på, håper virkelig det løsner snart sånn at han kan flytte inn hos meg. Skal begynne å teste for el på dag 11 tenker jeg ;)

Esperanza: Du fikk vel en god del vitaminer for 600 kr ;). Det koster å prøve ;).

Nyt sommeren og varmen allesammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...