Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe sjangs for at man kan få svar samme dag eller må man vente i flere dager? Kjenner at da må vi faktisk kjøpe oss en hjemmetest, for å vente enda lengre, DET takler vi ikke :P

Vi skal ikke teste på sykehuset, men på privat klinikk.

Noen som har erfaringer her eller?

Vi har forøvrig testdag i MORGEN :o

Ha en fiin kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teste hva da??

Skrevet

Teste om det er noe liv i spiren som ble satt inn for 14 dager siden :)

Glemte kanskje skrive det, er litt oppi alt for tiden :P

Skrevet

Hei!

Det billigeste er å kjøpe tester på www.billigetester.no (Tror det er riktig adresse.) men det rekker dere ikke til i morgen.

De er veldig raske til å sende ut, men det tar jo nødvendeigvis noen dager. Sendes fra Sverige.

Hver gang jeg har tatt hcg-målinger hos lege har det tatt en dag eller to før man kan ringe og få svaret.

Så da er det kanskje greit å stikke på apoteket og kjøpe en der, lenge å vente flere dager.

Men ingen mens er jo et kjempegodt tegn også da... :-)

Lykke til! Tvi-tvi! :-)

Skrevet

Takk for svar, rekker nok ikke noe nettshoppings til i morgen nei :P

Regner nesten med det tar et par dager, så slik ut på skrivet fra klinikken også. Så jeg tror nesten vi må kjøpe på apoteket, selv om mensen ikke har kommet enda i følge frøkna som er på jobb. Godt å få det bekreftet føler jeg :)

Tusen takk for tvi'en, håper det går bra for deg også <3

Skrevet

Hei - om dere bor i nærheten av et furt laboratorium, kan dere ta med rekvisjon fra lege og få svar på dagen om dere tar prøven før 12. Gull verdt :)

Lykke til!

Skrevet

aha, vi tok prøven før tolv men det hjalp visstnok ikke :P Måtte vente til dagen etter likevel. Men nå tror jeg klinikken sender til St.Olavs for å lese av osv.

Takk for svar da folkens :)

Vi er gravide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...