Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer :)

Når begynte dere å trene magemsklene etter fødselen? har lest at man bør vente til det har gått 8-10 uker. stemmer dette? er 3 uker siden fødselen nå, å vil gjerne få gjort noe me denne slappe magen til sommeren :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte på dagen 6 uker etter fødsel :-)

Skrevet

Jeg begynner om to uker, altså seks uker etter fødselen. Men jeg skal først til den personlige treneren jeg har brukt og skal bruke igjen hvor hun sjekker om magemusklene er kommet nok sammen til at jeg kan beg. å trene disse igjen. Hun kjente på magemusklene rett etter at jeg ble gravid og vet derfor hvor tett mine magemuskler sitter (satt...). Kjenn med fingeren rett over navelen om du har stort mellomrom der... Vanskelig å forklare, men...

http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/delte-magemuskler-stor-mage-som-ikke-kan-slankes-trenes-34991.html

Skrevet

Du kan smått begynne å trene like etter fødselen, men dette er ikke "harde" bevegelser. Du fikk vel et hefte på sykehuset? Der står det i alle fall forskjellige ufarlige øvelser du kan gjøre kort tid etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...