sexymama83 Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 hvilke erfaringer har dere med denne? tåler INGENTING jeg... blir helt frustrert! men tenkte å prøve denne nå da for å se om jeg tåler den. mitt siste håp...
September<3gutt Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har ikke prøvd den minipillen, har aldri hørt om den... Men bare lurte på hva du mente om att du ikke tålte noenting? Får du bivirkninger av de andre minipillene? Jeg bruker cerazette og har noen voldsomme humørsvingninger. Veldig irriterende, så vurderer å bytte, for nå ammer jeg ikke lengre...
Adrianne1 Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 jeg har brukt conludag i mange år, og merker ingen bivirkninger av denne
sexymama83 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2011 jeg blir rett å slett agressiv av p-piller :/ humøret blir rett å slett rævva...og får et søthunger uten like - derav går jeg opp i vekt. har prøvd alt føler jeg.... sist hadde jeg kobberspiral, men blødde som en foss, og hadde noen forferdelige vonde menssmerter. hmm... jeg må bare prøve conludag å se for flere unger vil jeg ikke ha akkurat nå nei så får krysse fingrene og bare prøve da adrianne1 takk!
Adrianne1 Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 lykke til! Håper du slipper flere problemer! Det eneste som jeg synes er litt kjipt med minipillen er at man kan få små blødninger mellom menstrasjonene, men jeg har heldigvis ikke vært så veldig plaget med dette...
FanteGuri Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har brukt conludag i flere år. Har ikke merket noe på humøret eller vekten og den har ingen innvirkning på sexlysten hos meg. Eneste minus er at jeg har litt tett i mellom blødningene, men blør ikke mye hver gang da, heldigvis. Opplever conludag som et veldig sikkert prevensjonsmiddel, men ble gravid på første forsøk når jeg sluttet med pillen for å lage barn nr.2 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå