Gå til innhold

Insp, godtar du ikke at mannen din fiser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe. Har en venninne som var nazi påpromping. Prompet mannen ble han forvist fra ektesengen. Pronto!

Mannen ble tilslutt litt lei av all den hetsingen for en naturlig (og nødvendig!) kroppsfunksjon han tross alt ikke klarte kontrollere helt hundre prosent,. Han forsøkte å argumentere med fruen, diskutere med fruen og prate fornuft med fruen. Men fruen var sta og skinnhellig. Det hele nådde sitt klimaks da mannen tok opp sin kones turbopromper på mobilen flere netter på rad. Ordtaket "den som sover synder ikke" ble overhodet ikke tatt hensyn til. Opptakene ble overført til pc'en og publisert på bloggen under tittelen "natt-musikk". Riktignok anonymt, men for den fisefine fruen ble det i overkant pinlig.

Mannen blir ikke lenger jaget fra ektesengen av den moped-prompende fruen.

Annonse

Vi raper og fiser i dette huset som i alle andre, MEN om man kjenner at det er mye luft på vei ut så gjør vi som de fleste med oppdragelse: vi går ut av rommet, går på do, ut på terrassen en sving, osv. Men noen lyd-og luktløse smygere er greit, og vi sier alltid unnskyld etterpå.

Meg fra den andre tråden her..

Mannen har et dritdårlig kosthold og lever på brus og potetgull. Han fiser HELE tiden, høylytte, stinkende bomber!

Jeg har ikke noe imot normal fising, men med han blir det rett og slett for mye og både høre og kjenne på hele tiden, og av en eller annen grunn blir det mer promping når vi legger oss...

Bedre ut enn inn, det sier Shrek!

Når det er sagt, så ja, vi fiser! Og man må faktisk fise. Om man ikke får ut lufta kan man få skikkelig problemer med smerter i magen, og det er ikke alltid man rekker å forlate rommet. Alle vennene våre gjør det, og vi gjør det. Nei, jeg fiser ikke foran svigermor, men foran mamma er det helt i orden!

Hjelp, her var det mange med mye luft i magen! Hos oss er det ikke greit å fise, rape, pille seg i nesa etc i hytt og pine. Vi synes begge at det er utrolig ulekkert og unødvendig. Alle fjerter av og til, men å sitte i sofaen og fjerte og rape er ikke særlig appetittvekkende. Ingen av oss som har luftproblemer så det går fint an å gjøre det på do. Men hver sin lyst! Kanskje noen her som burde legge om kostholdet, hehe :-)

Annonse

Åh jo han fiser masse. Jeg foretrekker at han gjør det uten bukse og at jeg får stikke nesa inn i sprekken så jeg får den konsentrerte gassen samtidig som jeg nyter det opphssende synet av anus som vibrerer når han slipper seg løs.

Her fiser vi på do eller ute. Er vi hjemme alene så gjør vi det kanskje uansett hvor vi er, men når det er andre i nærheten så prøver vi å gå ut eller på do.

Alle fiser vel når de sover så kan ikke kaste han ut av senga av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...