Gå til innhold

kptein sabeltann forestilling i juli - når er det best? i ukedagene eller i helga

Anbefalte innlegg

kaptein sabeltann forestilling om kvelden

hvor er det best å sitte.

barn på 5 og 8 år

er det lurt å ta med seg barn på 1 1/2 år på forestillingen?

erfaringer...ting vi må huske...

er det lurt å bestille den maten før forestillingen???

Fortsetter under...

Det er ikke utsolgt hvis man ikke må sitte helt nederst. Vi satt midt på felt G i fjord og synes vi hadde veldig bra plasser. Flott oversikt over hele scenen og båten.

Tror det spiller liten rolle om dere drar i helgen eller ukedag. Er nok mye folk i parken midt i juli uansett.

Det kan nok være litt skummelt for en på 1,5 år så hadde da vært to voksne så en evt kan gå med minstemann hvis det blir for skummelt.

Når vi var der var det mange som hadde med en pute og sitte på og det er smart. Kan bli både kaldt og hardt og sitte rett på benken. Og ta med mye klær. Det blir fort kaldt og utrolig kjedelig å fryse.

Vi hadde ikke mat før forestillingen så det kan jeg ikke svare på. Men kan være greit å ta med litt snacks og drikke i sekken.

Hvis dere skal være i parken også så er det teaterforestilling (HerliLand) som kun spilles 11-17 juli. For vår datter er i alle fall den veldig viktig.

Annonse

Jeg ville ikke tatt med meg en på 1,5 år inn på forestillinga. For d første er d jo veldig seint, er veldig masse og høy lyd, lydeffekter og "stemningseffekter" + at d varer ganske lenge. Min bror hadde med seg min nevø på 2,5 år i fjor og han sleit med å holde han i ro og opplevde alt som mer stress enn kos. Så jeg ville absolutt latt en voksen være igjen med den minste og den andre voksne går med de to eldste. Tror ikke d har noe å si om du går midt i uka eller i helga. Er stappfullt uansett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...