Gå til innhold

kysser dere barna på munnen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, her nusser vi......3 åringen er ivrig og skal alltid ha et nuss på munnen når jeg leverer han i barnehagen.

Og når jeg leser svar som 22.01 er jeg utrolig glad jeg har et normalt og avlappet forhold til akkurat dette. Høres ut på henne som vi bedriver tungekyss....

Annonse

Jeg har gjort det av og til. Men nå er gutten 4,5, og sier fra selv at han ikke vil bli kysset på munnen. Så hvis jeg prøver å kysse han på munnen, så snur han seg vekk. Men jeg får kysse hele resten av ansiktet hans da og når han sier god natt til meg, så kysser han meg på hake, kinn, nese og panne :-)

Så da respekterer jeg ønsket hans!

Jeg er egentlig ikke vande med det fra hjemmen i fra å kysse på munnen, men min datter gjør det av og til. Og jeg faktisk gjør det av og til på henne, hun blir 2 år nå snart. Kunne aldri i verden skyvet henne unna, hvis hun ønsker kyss på munnen. Den syns jeg hørte snål ut.

Annonse

Må bare si, dette var noe jeg egentlig ville unngå, så jeg har susset og nusset på lillegullet siden han ble født. Men ikke på munnen.

Men da han var litt iver året, begynte han selv med det;) og han tar ikke til takke med kinnet nei. Gir seg ikke før han har fått suss på munnen;)

Synes han er søt jeg:-)

Men vet det går over, for jeg har en på 13 også;)

Uff, kysse hørtes litt drøyt ut... Men jenta vår nusser oss mer enn gjerne på munnen, å det er helt greit det :) vi gjorde aldri det når hun bar baby, men når hun ble ca 14 mnd begynte hun selv å nusse oss på munnen, og da ser jeg ikke problemet i det. Er ikke så ofte hun gjør det heller, men det ville ikke falle meg inn å vri meg unna henne ! Hun mener det jo bare godt hun, og det er jo fint at hun vil være god :)

jeg gjør det på min 6 åring, men det er mest fordi han vil det, gjorde det fra han var baby, samboer gjør ikke det med sine barn og fordrar ikke at jeg gjør det, og han ønsker ikke å gjøre det med vår lille jente i magen.. WHO CARES sier jeg til det ! jeg gjør det av ren kjærlighet til barnet, ønsker jenta ikke å bli nusset på etter nattasangen så er det helt i orden, det vil jeg merke og godta !

barna mine skal forbinde barndommen med å bli nussa og klemt på så ofte de selv ønsket og åpnet for det, av meg så klart..

Vi har to barn på 2 og 5 år.

5-åringen nusset oss på munnen da han var yngre, men han har sluttet med det nå.

2-åringen nusser oss på munnen.

Vi lar barna styre dette helt selv. Om de vil gjøre det, så er det koselig. Men om de ikke vil, så er det helt greit det også!

Når jeg nusser barna mine, nusser jeg dem stort sett på de deilige, myke bollekinnene....! :-)

Hahahaha...nei nå gir jeg meg ende over. Jeg prøver så godt jeg kan og forstå og respektere andre sine meninger. Men at mammaer ikke vil nusse barna sine på munnen, er noe av det teiteste jeg har lest her inne. Dere kan jo ikke være riktig skrudd sammen!!! Mye rare folk der ute altså

Jeg tror ærlig talt ikke det har med hva mammaene vil å gjøre;)

Det har med andres fordømmende blikk om man nusser barnet på munnen...

Noen legger jo skitne tanker til dette:(

Jeg sitter nå her, stokk forkjøla, etter at min hostende og snørrete toåring har rundsusset mammaen sin;) Ikke godt å hoste med stor mage nei;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...