Gå til innhold

kysser dere barna på munnen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja,det gjør jeg. de er 1,5 år (han kysser med munnen åpen,nice!) og en på 4 år.en liten nuss på munnen før han legger seg ser jeg ingenting galt med, men merker at det blir mer og mer nuss på kinnet, og det skal han få bestemme selv.

er ikke akkurat snakk om et bløtt kyss,men en tørr nuss midt på trutmunnen

Annonse

Ja, hver eneste dag. men som oftest på kinnet. Han er 3 år .

Sier til han at jeg er glad i han mange ganger for dag, har han på fanget, koser med han, klemmer med han. Men så er vi begge skikkelig kosete. Det samme er pappan!

Nå har han begynt å tørke vekk susset sa, såå spørs om han begynner bli stor gutt ;)

Gjest tilda med to små <3

Ja, det gjør jeg. De er 2 og 3 1/2 år.

De styrer det stort sett selv da, noen ganger vil de ha nattanuss andre ganger bare kos. De får det som regel som de vil ;-)

Det stopper seg vel uansett av seg selv når de blir "for store" og synes det blir flaut.

Annonse

Jeg tar ikke initiativ til nussing på munnen. Gir mye kos og nuss på kinnet, på magen osv... Gutten min på to nusser meg noenganger på munnen. Vet ikke hvor han har det fra... Kanskje han har sett det i barnehagen.. Sambo og jeg er ikke så store kyssere sånn til hverdags så han har nok ikke sett oss gjøre det..

Jeg lar han nusse meg på munnen. Ønsker ikke å skyve han vekk, eller avvise han på denne måten. Jeg tenker at det vil avta etterhvert når han ser at vi bare nusser han ellers på kroppen. Det er ingen stor sak synes jeg, men reagerer litt negativt når jeg ser voksne nusse barn på munnen.. Kanskje fordi jeg ikke er vant til det selv..

Nei, vi kysser bare på kinnet. Han er 1,5 år.

Har ingen veldig sterke meninger om dette egentlig. Men vokste opp med å kysse min egen mor på munnen og må innrømme at jeg ikke føler meg helt komfortabel med det sett i ettertidens lys.

Så lenge de ber om de får de kyss på munnen.

Å dytte de bort som ei over her gjør synes jeg er hårreisende.

Barna vil kysse foreldrene sine på munnen fordi de har sett at de som er glade i hverandre gjør det. De ser da ikke den seksuelle delen ved det, de vil bare vise sin kjærlighet til foreldrene.

Kunne aldri, ALDRI ha dyttet bort mitt barn.

Stakkar lita ... hun forstår jo ikke hvorfor det bare er dere to som får lov og hun blir holdt utenfor! Synes det er brutalt å avvise et barns uttrykk for kjærlighet på det viset. Hva er det som er så farlig med å få et nuss av barnet sitt da? Det er jo ikke noe seksuelt ladet ... det er jo bare et barns måte å lære på. Hun ser dere uttrykke kjærlighet og nærhet på det viset og ønsker bare å vise dere at også hun er glad i dere!

Det der synes jeg hørtes veldig kaldt ut.

ja, visste ikke engang at noen syntes det var rart? Hmmm, mye jeg "lærer" her inne altså (tihi). I går ville han musse meg på tunga, og da jeg nekta ville han at jeg skulle musse han på tunga. Men; der gikk visst grensa for meg gitt!

Jeg susser ikke ungene på munnen, men får av og til et smellkyss på munnen av de :) Lager ikke noe big deal ut av det nei.. Syns bare det er litt søtt, men når går mine i bhg så det varer vel ikke så lenge. Ellers koser vi masse, klemmer og susser :) Men som sagt, ungene styrer om det er munnen eller ikke...som regel blir det en snottete suss, hihi

Jeg syns det er litt rart å kysse barna på munnen. Datter avår på 2 har nettopp begynt å skulle kysse oss på munnen hele tida (kysser bamser og dukker osv også på munnen) men vi prøver å heller si at hun skal kysse oss på kinnet. Vi kysser alltid henen på kinnet eller pannen, men hun har vel sett at mamma og pappa kysser på munnen hehe.

Syns egentlig ikke det er noe galt i å kysse barna sånn sett, men for meg blir det litt feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...