prins08prinsesse11. Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 har nemlig hørt at babyer med mye hikking kan være stressa? og hvordan blir det da i magen? samme greie? hvor ofte kjenner dere hikking? flere ganger om dagen her,gjerne opp til 10 min også .... dakar noen som vet?
trippeltopp Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Har jeg aldri hørt. Eneste jeg har hørt er at det er bra ift. å trene babyens lungekapasitet, og at en nok må regne med at babyen også kommer til å hikke mye og ofte den første tiden etter fødsel.. Både storebror og lillebror i magen har vært "hikkere", og med storebror stemte det definitivt at han hikket mye også utenfor magen. Tror ikke det er noe faresignal, er enormt mange som har små hikkere i magen..
summer85 Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Når de hikker i magen er det at de svelger fostervann for å trene opp lungene til etter fødsel =)
2små,rosa&blå Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Min jente hikket utrolig mye de siste ukene, og også etter hun kom ut.. Men hun er verdens roligeste person, finnes ikke stress! har altid vert sånn. 2 år nå (-:
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Veslefrøkna var en skikkelig hikker, både i magen og lenge etter at hun kom ut, ikke noe stress på henne for å si det sånn Det er bare at lungene blir trent opp. Min mor mente at når babyen hikket så frøs den, haha, vi har hatt våre diskusjoner rundt det der! Uansett, denne babyen her har jeg nesten ikke kjent hikke, men kanskje den ligger annerledes enn søstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå