Gå til innhold

jeg vil dra til sol og varme men ikke min mann. det fordi vi har ti små barn..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er barna da? Vi reiste i mange timer på fly med 2åring og 4 mnd gammel baby. Ikke no problem. Det som var plagsomt var mannen som satt ved siden av meg og klagde på ca alt som var mulig å klage på. Men ville vært mer skeptisk om jeg hadde generelt urolige barn.

det kommer helt an på hvor dere drar det da. to så små barn klarer utmerket godt å fly i noen timer, man må bare planlegge litt og ta med noe de synes er gøy.

synes mannen din er litt problemsøker...

Annonse

ungene vil klare seg fint på et fly mener da jeg... er jo ikke snakk om et døgn på fly heller.. jeg har aldri flydd. men vil så gjerne til sol og varme,,. kose meg litt. jeg og mannen har enda ikke vhert på ferie sammen,.

VI har nettopp vært på Gran Canaria med en på 11 måneder, snart 3 år og 6 år. Jeg synes ærlig talt at flyturen er kjempeslitsom. Minste sov maks 1 time på flyet, mellomste ingenting. Vi hadde det fint der nede, eldste storkoste seg, men minste hadde nok hatt det bedre hjemme. Det blir noen år til neste gang, vi venter til minste er 3 år før vi gjør det igjen.

vi dro hele veien til sør afrika med en på 3,5 år og en på 10 mnd, 4 fly og litt over 24 timers tur. gikk bra det også,så da er vel korte flyturer ingenting i forskjell bare man planlegger litt.

Jeg reiste til Syden 4.5 time på fly, sammen med mine venninne, hennes datter på 15 og mine to små ( eldste: nesten 4 og minste halvannet).

Det gikk veldig fint nedover, uka var super og hjemover var det litt mer slitsomt på flyet. Mine små er ganske aktive av seg, men det handler om å være trygg på hva man gjør og sikker i situasjonen.

Synes din mann lager problemer her, la han heller bli hjemme da, og finn noen andre med unger å reise sammens med.

Ser ikke problemet.

Dere klarer fint noen timers flytur med 2 barn når dere er 2 voksne tilstede.

Med mindre mannen din ikke tåler litt stress eller er lat..noe som det hørres ut som!!

Skal ikke barna få ferie å kose seg fordi pappaen ikke tåler stress? Hvordan takler han hverdagen da , lurer jeg på...

Ikke noe problem å fly med barn 4-5 timer.

Kjøp noen nye leker som er spennende å utforske og ha litt "bestikkelser" på lur.

Anbefaler dere å finne et hotell med et barnebasseng, da har dere et fint utgangspunkt for fine dager med sol og bading. På stranden kan det fort bli for varmt i sanden eller for mye bølger, men basseng er fint.

Vi var på Kreta da eldste var 8 mnd. Han holdt seg i skyggen på et teppe eller koste seg i vogna mye av tida. Vi kjøpte en liten oppblåsbar båt som vi fyllte med vann så hadde han sitt eget lille plaskebasseng på verandaen på hotellet.

Var i Tyrkia da barna var 4 mnd, 3 og 5 år. Hadde det helt topp! Var for det meste på hotellet hvor det var flott badeanlegg med sklier og flere basseng. La ikke opp til lange utflukter men tok noen korte turer som var morsomme for barna også.

Annonse

Jeg har en aktiv snart 3 åring og en overaktiv snart to åring. Vi skal straks fly til sol og varme:-) Kan ikke si jeg gleder meg til flyturen men håper og tror det går fint. Skal fly 3,5 timer.

Hva med spania, Alicante er jo underkant av 3 timers flytur. Man må jo ikke så langt for å finne sol og varme på denne årstiden.

Nei hils mannen og si han er kjip. Tenk så koselig for dere alle sammen og ha en nydelig ferie:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...