Mamma Mummi Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Da har jeg meldt meg på her inne, ikke blitt gravid, gått 13 mnd siden s.a. Skal starte med blodprøver i morgen, utredning er igang. Fikk tante rød i går, like skuffende og vondt hver gang! Vil liksom ikke håpe på noe, men bygger seg likevel opp en forventning hver mnd, som bare blir en stor skuffelse... Kan trøste meg med at jeg har en perfekt gutt på snart 5 år fra før, men savnet etter en lillebror/lillesøster er der hele tiden. Føler at alt og alle stråler med sine nyfødte små, eller struttende babymager... Selvfølgelig så glad på deres vegne, men blir samtidig hele tiden minnet på hva jeg ønsker så sterkt, og savner så mye.
Esperanza84 - gravid! Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 hei og velkommen her:) Vet det er hardt! Jeg også har perioder der jeg ser gravide og folk med barn HELE tiden og blir minnet på hva jeg ikke har. Det er bra at dere starter med utredning, så skal du nok se at det ordner seg til slutt! Ønsker deg masse lykke til!! Og her kan du bare skravle så mye du vil:) Det er derfor vi er her:)
Vår-tur-snart? Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Vet hvordan du har det... Vi har prøvd siden mars i fjor. For ikke så lenge siden fikk vi vite at mannen har dårlig sædkvalitet og det er usikkert om vi vil klare det selv. Nå føler jeg at jeg bare har gitt opp hele greia, orker knapt tenke på det. Er ikke så ofte innpå her lenger, jeg blir deppa nok av alle babymage- og babybildene jeg blir overøst med hver dag på fb. Føler flesteparten av mine venninner og bekjente nettopp har fått eller har på vei, føler meg rett og slett skikkelig utenfor :-( Har ingen barn fra før heller. Prøver tenke minst mulig på graviditet fordi jeg blir bare lei meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå