Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan og når i svangerskapet starter det? Er førstegangs, straks i uke 9. Har veldig vondt nederst i korsryggen, og det stråler ut i begge hoftekammene. Har aldri hatt problemer med smerter sånn før, så lurer litt. Vondt med vridninger i hofte-området, vondt å sitte, vondt å ligge og til en viss grad vondt å gå. Går greit å stå rett opp og ned, men funker dårlig når en skal sove. Tviler på at det har noe med bekkenløsning å gjøre, at det bare er vanlige "gravid-plager", men skader ikke å spørre. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være begynnende bekkenløsning, ja. :/

Jeg fikk bekkenløsning i uke 10 sist, og allerede i uke 12 begynte jeg i gruppetrening hos fysio.

Håper det ikke er bekkenløsning med deg da for det er kjedelig å bli plaga så tidlig!

Skrevet

Oi... Det kan begynne såpass tidlig ja. Hmmm... Får håper det roer seg, ellers får jeg ta meg en tur til legen. Takk for svar!

Skrevet

Jeg har også fått bekkenplager er i uke 9 nå. Dette er nr 3 og jeg har gått med bekkenplager fra uke ni med nummer en. Det er nå 4 år siden. Har jo vært noe bedre mellom sv, men det er nesten sånn jeg vet jeg er gravid, begynner og svi i bekken med en gan. Skal beg med behandling og bassengtrening nå, regner med og bli sukemeldt 100 om noen uker. Er sykemeldt 50 nå.

Så ja det kan være bekkenet ditt og er det det så vil det ikke roe seg. Kom igang med en form for behandling, og få bremset det ned litt...!

:)

Skrevet

Jeg er 9+6 og her er det også smerter nederst i korsryggen med utstråling. Minner om bekkenløsning for det hadde jeg i forrige svangerskap for 2 år siden, men da kom det ikke så tidlig.. Skal til jordmor i morgen og nedgraderes i stillingen min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...