Gå til innhold

Trenger råd .. NÅ !!!!!!!

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med samboeren i 8 år , vi har hatt en turbulent tid på sikkert 3 år hvor jeg ikke har gitt så mye av meg selv.. var lei .. han såret meg mye å jeg skled mer og mer bort. Vi begge er veldig stae , som kan være utfordrende. Men plutselig kom han å sa en dag ( ca 3mnd siden) at han ikke visste hva han følte lenger .. ville ha noen dager borte... Han kom tilbake og sa at han fortsatt var usikker men han ville heller ikke gi slipp, vi har jo en sønn sammen på 6 år. Vi hadde før dette prøvd å nr 2 så vi bestemte for å utsette dette litt på bakgrunn av dette , vi ville prøve . På de 6 åra vi har hatt minsten så har vi aldri gjort noe sammen fordi jeg ikke har hatt lyst. Men jeg sa at jeg skulle skjerpe meg på det og vi skal finne på mer sammen. Vi reiste bort en helg på hotell tur og denne turen satte fart på sakene, han sa selv at dette gjorde seg ... Vi har nå i det siste hatt det super bra , bedre enn noen gang faktisk ..Vi har begynt å si glad i deg igjen ( det har vi sikkert ikke sagt på 2 år )

Jeg har lenge tvilt på følelsene mine, men den dagen han slapp bomba med at HAN var usikker så fikk jeg kjenne på det og da skjønte jeg hvor mye han egentlig betyr og hvor glad jeg er i han.

Han gir mye av seg selvtil meg og jeg til han.

På lørdag hadde vi begge vært på fest , vi kom hjem fulle begge 2 og jeg følte virkerlig for å si : Jeg elsker deg . Og det gjorde jeg .. uff.. sikkert ikke sagt det på 3-4 år.

Så sa han ikke noe tilbake han bare kysset meg i panna og sa så koselig liksom.. så sier jeg : Elsker ikke du meg så svarer han : det er sååå sterke ord , men jeg er veldig , veldig , veldig glad i deg ...

Jeg er så lei meg ... vet ikke hva dette betyr .. Men som sagt så har vi det såå bra nå.. Vi har snakket om at vi vil prøve å få nr 2 igjen , han vil gjerne det ....

Men jeg står litt som et spørsmåls tegn må jeg si... Kan han elske meg igjen ? kan det bygges opp ? for min del så føler jeg at det har bygd seg opp igjen for jeg også var i tvil lenge...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143278190-trenger-r%C3%A5d-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg tenker er vel at siden han har vært usikker en stund, så skal det kanskje litt til før han er helt "der" igjen. Når han sier at han er veldig veldig veldig glad i deg, og at dere begynner å finne litt mer tilbake til hverandre igjen, så tror jeg at jeg ikke hadde bekymret meg så mye om det.

Jeg er slik at jeg ikke klarer å si elsker deg før jeg virkelig virkelig føler det på alle måter inni meg. Men selv om jeg ikke klarer å si det hele tiden, så betyr det ikke at jeg ikke elsker kjæresten min, for det gjør jeg. Men hvis vi f.eks. har kranglet eller jeg har vært trist for noe eller det har vært et eller annet, så klarer jeg bare ikke si det med en gang.

Så jeg mener dette absolutt er ting som kan bygges opp. Og at når han sier at han er så veldig veldig veldig glad i deg, så er egentlig følelsene der allerede, men det er kanskje bare det bittelille ekstra som gjør at han klarer å si det som ikke er helt på plass ennå.

Prøv å gi han litt tid. Ikke snakk om det eller mas eller noe, og så når han føler at det er riktig å si det, så sier han det.

Kjempehyggelig å høre at dere klarer å finne tilbake til hverandre igjen iallfall :-) Så ikke legg for mye i dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...