Gå til innhold

super effekt av bringebærbladkapsler.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

vil bare dele at jeg har nå brukt kapslene i 5 dager,og har åpnet meg til 2 cm,små blødninger (rød/brunt)

og hatt massevis av harde kynnere,maserier,og smerter i ryggen..

kjenner til tider det bygger litt på rier også,bygger seg liksom opp mot en topp for å så avta litt igjen... ikke starta skikkelig enda,men er veldig positiv til disse kapslene vertfall;)

er førstegang fødene.... uke 36.....

bare et tips til dere andre som lurer på og begynne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooo!

Skal kjøpe i morgen! Jeg hadde nesten glemt kapslene. Er uke 36+0 i morgen. Kan jeg begynne å ta dem da?

Skrevet

løp å kjøp;))))))

ja,jeg har vertfall lest at du kan begyne fra uke 35;) hihi

kjempe happy,satser litt på før tia da vettu,for du blir så gira av hvor fort tegna kom;)

hadde vert gøy å se om flere har fått så fort og god effekt...

det sies jo at grunne til man ikke bør begynne før uke 35 er på grunn av at kapslene kan starte fødsel;) wiiiii ;) hehehe

Skrevet

men er det ikke alikvel tidlig og ville starte fødsel i uke 36?

Skrevet

Jeg har brukt slike kapsler i alle tre svangerskapene og aldri hatt noen slik effekt av dem...

Skrevet

jo,men tenker at vist dette kan være modningen så pleier det vell vare noen uker,så da går man gjerne ikke så mye over tiden vertfall;)

fikk første gutt i uke 32 pga svangerskapsforgiftning,så de regnet med tidlig fødsel på meg uansett... også har det gått super fint denne gang...:) men vil ikke ha henne ut helt enda,men vil heller ikke gå over;)

begynn så starter vertfall modningen ders...:) så er vi i gang;)

Skrevet

når begynte du å ta de? og når fikk du gullungene dine?

Skrevet

Hvor kjøper man disse? Helsekost eller?

Skrevet

ja;)

Skrevet

Jeg brukte også disse kapslene med mine første to, og hadde absolutt ingen slike tegn...fødte dertil 16 og 5 dager over termin (igangsatt begge gangene). Bare slik at ikke alle tror at disse vil gi baby på en uke liksom. Tror så gjerne noen vil kunne få effekt, men jeg tror også at det kan være at alt dette hadde skjedd heeeelt uavhengig av kapselene. :)

Skrevet

Funket ikke på meg heller, overtid og igangsetting med begge to. Gidder ikke kaste bort penger på sånt nå.

Skrevet

Jenter!

Husk at HI slettes ikke kan vite om det er kapslene som har virket eller om dette ville skjedd helt uavhengig! Synes det høres vel drøyt ut med en sånn effekt etter bare 5 dagers bruk. En god regel er å være skeptisk til helsekost i svangerskapet!

Jeg testet bringebærbladkapsler med 1. mann totalt uten effekt!

Gikk til termin, hadde mange dager med maserier, en forferdelig tøff fødsel og mistet masse blod i etterkant. Med 2. mann brukte jeg heller pengene på noe hyggelig, fødte 5 dager før termin, slapp maserier og blødde lite i etterkant.

Litt skepsis er sunt, ikke svelg alt dere leser her inne!

Lykke til med fødsel med eller uten urtemedisin :)

Skrevet

Jeg kjøpte og slike kapsler i håp om at jeg skulle modnes. Hadde veldig dårlige rier forrige gang, ungen var stjernekikker og jeg måtte klippes. Derfor synes jeg det var bortkastede penger. Men tror kan flytte fjell, så hvis man tror det hjelper og har en postiviv opplevelse ut fra det er jo det ok å bruke dette:)

Skrevet

Begynte å ta dem fra uke 35/36. Førstemann kom 6 dager over termin og andremann kom 13 dager før. Med andremann tror jeg fortsatt ikke at bringebærkapslene hadde noe med "tidlig" fødsel å gjøre... Jeg hadde vært syk lenge og han hadde slitt litt med næringsopptaket sitt den siste tiden, så han kom nok mest pga det;) Jeg tar disse kapslene for at, jo, det hjelper med modning og forberedelse av livmor til fødsel, at livmoren "jobber" bedre under fødsel og at det kan hjelpe med at livmoren lettere trekker seg tilbake etter fødsel og evt gi kortere blødning. Har dessverre ingen tro på at fødselen kan framskyndes;)

Skrevet

Har spist de tablettan der i 7 uke no, og ikke hatt en eneste kynner ;)

Skrevet

Når startet dere med kapslene?

Ser at det står mye forskjellig rundt om på nettet.

Noen sier at man kan ta dem hele 3. trimester, og noen sier start mellom uke 32-35..hmm.. Hva sier dere med erfaring?

Jeg tenker at det ikke skader å prøve :=):=)

På noen virker det nok, mens for andre er det ikke effekt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...