Gå til innhold

hvor mye bruker dere på brudekjole?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme som veronica! Fant drømmekjolen på nettet, prøvde den hos brudesalong for å finne rett str og fant den på FINN.no. Min kjole kostet 16 000 kr ny, jeg fikk den for 6500!!

Brukte 500 kr på sko (anbefaler sterkt å se p åbrudesko hos brandos.no, billig og fri frakt/retur)

og 300 kr for slør og veske, også finn.no

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Kjole 6470 (ombyggingssalg. Ordinær pris 13300)

Slør 500 (ombyggingssalg, ordinær pris 1750)

Sko: 249

Tiara 185

Øredobber 149

Armbånd 447

Smykke 249

Så skulle jeg gå uten BH, men fyller ikke ut nok. så må nok ha en push-up med fileter inni, også ei truse, som nok blir ei kremhvi, enkel truse som ikke gir dobbeltrumpe og passer fargen på BH jeg finner. 600 kroner skal jeg komme langt med på undertøy.

Synes ikke det ble så ille jeg. Den dyreste kjolen jeg prøvde, var den fineste, også ble den den billigste på toppen av det hele!

I utgangspunktet brukte jeg 2000 på kjole, slør og sko(kjøpte alt i ett). Katta fikk tak i sløret, så det må jeg ha nytt. Skoene er ikke min stil i det hele tatt (selv om de er kjempegode å gå i) så tror jeg skal kjøpe nye, har siklet på noen til 600 på brandos.no.

Hei,

Jeg var i en brudesalong og fant en Maggi Sottero kjole som jeg bare elsket, men 15000,- nei takk. Tok med et bilde av kjolen til ei jente i trondheim som syr på bestilling med leveringstid på 6 uker. Ho tar 2.400,- for alle kjoler og jeg har aldri følt meg penere:)

Bor selv i Rogaland, men var tilfeldigvis på kurs i Trondheim så fikk heldigvis truffet henne først, men det var det egentlig ikke behov for. kan bare sende måla pr epost og kjole kommer i posten:) Anbefaler til alle som spør:)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...