<3 lilletroll <3 Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Er det noen kloke damer som kan tipse meg om en deilig vognpose til min lille skatt på 1,5? Må nok pakke port skinnposen for denne gang (bor i Tromsø så skinnposesesongen varer litt lengere) og da må vi ha et godt alternativ. Takker på forhånd :-)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Vet at Brio har en fleecepose jeg har lyst på Det samme er Buggysnuggle (?) men denne er noe dyrere mener jeg...
alenemed1. ♥ Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har Lodger Bunker posen og er kjempe fornøyd. Her i østfold er den litt for varm på denne årstiden, men bruker da bare innlegget i vognen ( som sitteunderlag). Kjmpe fine farger og disign er det også http://www.lilleprinsen.no/product/483387/Lodger_Bunker-vognpose.html
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Jeg bruker en junior dyne hjemme i helgene også har jeg sydd en fleecepose som brukes i barnehage. Begge deler fungerer like bra!
Sistah*G07*J09* Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 bor i nord jeg også, bare litt lengre sør jeg kjøpte fleecepledd på europris, la det dobbelt og festet det sammen i kantene. Klippet hull på "baksiden" slik at det ble en liten lomme som jeg kunne tre over ryggen på vognen. Fleeceteppet er langt nok til at hun får det godt over seg. Å så klipte jeg hull til selene i vogna. Når det er kaldt ute legger jeg en vanlig baby vogn dyne imellom hun og fleecen. Men stortsett så holder det med ett lite ullteppe i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå