Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Er det flere som føler at de ikke får puste? I forgje svangerskap følte jeg at magen var veldig høyt oppe, og hadde mye vondt i ribbeina. Likevel kan jeg ikke huske disse pusteproblemene jeg har nå! Jeg er nå i uke 29, og sliter voldsomt med å puste! Greit at jeg blir ekstra annpusten når jeg er ute og går og sånn, men dette er anderledes. Hvis jeg ligger så føler jeg at jeg ikke får nok luft når jeg puster liksom... Hvis jeg sitter rett opp og ned, står eller går så går det greit, men å sitte i sofaen eller det å ligge i senga går ikke... Idag har det vært så ille at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Bekkenet mitt tillater ikke en hel dag med ståing og gåing heller Det hjelper jo heller ikke at kvalmen er tilbake, og hodepinen ligger å murrer i bakgrunnen.... Mye klaging her nå, men er litt fortvila blir så tungpusten at jeg orker ikke føre en samtale med mannen min engang Heldigvis kjenner jeg masse liv i magen slik som vanlig, og alt er bra med junior hvertfall, og det er jo det viktigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå