Gå til innhold

til dere som er/har vært stemor...

Anbefalte innlegg

er det noen av dere som ikke fikk følelser for barnet?altså ikke helt likegyldig, men at"ja samboer har barn og det er helt fint"...

Jeg har 2 og jeg føler ikke at jeg kan med hånda på hjertet si at jeg FØLER noe for dem...har vell mye med mødrene deres å gjøre(nav snyltere som gir f**** i barna..barnevern osv...ringer daglig 20 ganger hver osv osv osv...)litt lei, men skal jo ikke gå tuover barna. Jeg er snill mot dem altså, men det er det med følelser!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143277225-til-dere-som-erhar-v%C3%A6rt-stemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var stemor. Prøvde så godt jeg kunne å være en super stemor..men etterhvert gadd jeg ikke mer. Biomor prentet litt for mange stygge holdninger inn i hodet på ungen, slik at h*n ikke gadd hilse når h*n kom for å være der på helgebesøk engang. Jeg ble totelt oversett av en unge på 4 år, og det var litt i overkant kjente jeg. Mitt forhold til biomor smittet dessverre over på ungen, så jeg syntes ikke spesielt godt om den etterhvert.

Jeg og faren skilte lag til slutt, og jeg har ikke savnet ste-barnet mitt en dag!!heller tvert imot!

Nei, jeg har ingen spesielle følelser for de desverre. De er helt greie liksom, men jeg føler ikke jeg har noen mulighet til å påvirke i den ene eller andre retningen. Forventer ikke mer enn det av faren deres i forhold til min egen unge heller, så da er det vel greit.. Tenker at med tid og stunder blir jeg vel mer begeistra for de, iallefall den ene. Den andre er så utspekulert og tar til tårene hele tiden selvom det er h*n som gjør all ugangne så de andre to for skylda..

Jeg har et bonusbarn, og vi har verdens beste forhold!

Jeg har tre barn med hans far, og føler jeg har fire!

Kunne ikke hatt en mer snill eller god stesønn!

Vi er mye sammen når han er hos oss, alltid takknemlig, og en kjempe flink storebror;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...