Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper det bikker den riktige veien da :-)

Her er det skikkelig med murring og ilinger, og jeg er ikke plaget med det når jeg venter mensen. Så foreløpig er det helt likt som fryseforsøket i mars\april som endte med graviditet. Så krysser fingrene at det ikke bare er kroppen som lurer meg :-)

Ja jeg har dessverre mistet 3 ganger, først i uke 6 (på 35-års dagen min i fjor vår), så i uke 10 i oktober, og nå sist i uke 6 i april. De to første var etter naturlig graviditet og siste gang etter første fryseforsøk. Det har vært en veldig belastning med gjentatte aborter, ikke minst at en positiv test ikke blir etterfulgt av pur glede. Første gangen følte jeg bare glede og forventning. Mens nå blir jeg veldig glad i et par timer, før angsten for en ny abort legger en skygge over det hele. Men nå går jeg på blodfortynnende, så håper det gjør susen om jeg blir gravid for fjerde gang :-) Jeg lever som normalt, det eneste jeg har kuttet ut er løping pga høy puls, etter streng beskjed fra Hausken. Så nå går jeg tur og spinner, lettere å kontrollere pulsen da.

Fortsetter under...

Oi, dette her er spennende Glow!! Denne gangen blir det positiv test og en spire som holder seg inne til februar for oss begge. Mistet selv i januar og synes det var helt jævlig, var kvalm og slapp fra før postitiv til frem til MAen ble oppdaget så var absolutt ikke forberedt på det. Jeg følte meg mer gravid da enn da jeg gikk gravid med lillegutt, så sjokket var STORT da vi fikk vite på UL i uke 8 at hjertet ikke slo. Hausken har klart å gjøre meg gravid to ganger på to ferskforsøk, så jeg krysser fingrene for at de klarer det denne tredje gangen også! Så godt å høre at du også er aktiv, jeg har ikke trent denne rugeperioden, da jeg ikke klarer å begrense meg når jeg først trener, men har gått turer og svømt et par ganger. Fikk også beskjed om å kutte ut løpingen, da jeg pleier å løpe intervaller med veldig høy puls. Ellers er jeg jo generelt aktiv med en på nesten 2 år hjemme:-)

Syv88, jeg har gått på doser av pregnyl (HCG injeksjoner) i rugeperioden så jeg kan ikke teste før tidligst torsdag morgen. Hvis ikke er faren stor for falsk positiv test. Jeg hater å teste så får se om jeg gidder å teste torsdag, kanskje jeg heller venter på en eventuell blødning. Får se hva mannen min og jeg blir enige om:-) Har du sniktestet? Krysser fingrene for deg også:-)

Har dere nok lutinus til testdag? Jeg talte mine nå og ser at jeg kun har piller til i morgen formiddag. Holder dette? Jeg skal jo ikke gå på de videre dersom jeg er gravid, så er litt usikker.

Lykke til alle junijenter som nå sprayer, stikker og ruger! Måtte vi alle bli stolte februarmammaer.

Heisann alle mann :)

Er på rugedag 6 og jeg syns tida har gått ekstremt sakte denne gangen i forhold til de to andre rugepreriodene!

Begynte allerede med mensmurringer på rugedag 2 (uttak 30.mai- innsett 1.juni).

Ellers har jeg selvfølgelig noen symptomer, (kvalme spesielt om kvelden, murringer, strekkfølelse i magen,ømme bryster, halebenet?) men om det er noe i dem, veit jeg ikke..tør liksom ikke tenke på det,lutinusen har vel noe med disse symptomene også - samtidig lovet jeg meg selv om å være optimist hele denne veien..

Men om jeg klarer å la være å teste før testdagen er jeg usikker på. Har mere symptomer denne gangen enn de to forrige rugeperiodenene.

Har igjen akkurat med Lutinus, til neste onsdag.

Jeg har vært en del aktivitet jeg også, gått turer med hunden + at vi har gård, så litt å gjøre, men tar ikke det tyngste arbeidet.

Veldig spennende tid vi er inne i.. Håper virkelig vi sitter med en positiv test alle mann snart!! det unner jeg oss!

Ha en fin dag :)

Fortsatt lykke til med forberedelser til uttak/innsett, og rugingen :)

Hei alle sammen.

Tiden går så sakte.......

rugeperioder er d verste som finnes. Tolker symptomer i hytt og ¨pine til jeg blir gal!!!!

Ikke blir det bedre av erfaring heller(dette er mitt 5 ferskforsøk)

Synes helller d blir verre for hver gang.

Hvordan går d med dere?Håper virkelig det går veien for alle sammen!!

Hvordan går det jenter???? Satt inn to fryste egg på torsdag,.. blir det rugedag 5 eller 6 tro:) Kjenner absolutt ingenting denne gangen,.. ikke øm i puppene engang,- så jeg synes det spøker litt her altså.... Orker nesten ikke tanken på å gå gjennom sommeren uten å være gravid, og at det venter sprøytestikk og styr til høsten siden vi bare har et igjen på frys, og vil mest sannsynlig gå for ferskforsøk neste gang. Men det er jo en ørliten sjanse ennå,.. for at vi skal lykkes denne gangen. S¨fortsetter å krysse alt vi har for oss juni jentene:):)

Har dere noen symptomer ??????

Jeg har mest sannsynlig uttak i siste uka av juni, hører jeg til her inne foreløpig da eller?

Litt om meg: Jeg er 25 år (85 modell), er forlovet og samboer, er fra vestfold. Har prøvd å bli gravide i rundt 4 år. Har 3 inseminasjoner bak oss, før vi nå er igang med vår første ivf, er en spennende og skremmende periode. Hører forresten til nedi Porsgrunn, hos dr. kahn.

Annonse

Jeg har mest sannsynlig uttak i siste uka av juni, hører jeg til her inne foreløpig da eller?

Litt om meg: Jeg er 25 år (85 modell), er forlovet og samboer, er fra vestfold. Har prøvd å bli gravide i rundt 4 år. Har 3 inseminasjoner bak oss, før vi nå er igang med vår første ivf, er en spennende og skremmende periode. Hører forresten til nedi Porsgrunn, hos dr. kahn.

Heisann.

Jeg har mange symptomer, men de kommer vel like gjerne av crinonen som jeg bruker.

Jeg er trøtt, stikkinger i lysken, ømme pupper og er veldig sulten.+

at jeg tisser ofte.

Krysser fingre for at dette er graviditetstegn, og ikke bivirkninger.....

Er det noen andre som vil dele rugedagen sin med oss??

Heisann,

Håpejenta: Håper det ikke er crinonen som lurer deg, og det høres veldig lovende ut. Det er slik jeg har det og jeg testet positivt i dag på RD 8 :-D

Aurora: Håper du følger etter over på 1. trimester og at vi kommer i mål denne gangen. Trodde ikke helt at jeg kunne være så heldig å bli gravid på to fryseforsøk på rad. Men på den annen side, så har vel både du og jeg hatt nok uflaks på dette området nå. Så skulle bare mangle om vi ikke snart skal bli de hellige. Krysser alt jeg har for deg og følger med deg her inne. Jeg tør ikke å ta steget over på 1. tri enda, er litt tilbakeholdene denne gangen.

Lykke til dere andre også!

Gratulerer til dere som har testet positivt :) Det er utrolig fint å se at noen lykkes.

Jeg klamrer meg fast her fortsatt, er nå på RD 10, men hadde en stor blødning på rd 5 og 6 og litt på 7 så jeg er ikke alt for optimistisk. Har ikke orket å teste, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller før jeg evt får ordentlig mens/eller tiden er gått til jeg skal på test hos legen. Jeg føler meg ikke gravid heller (men hvis jeg sammenligner det med tidligere ikke-ivf svangerskap tilsvarer vel tiden jeg er på nå et par dager før forventet mens, og jeg har aldri kjent noe så tidlig før). De siste dagene har jeg heldigvis ikke rukket å tenke særlig mye på dette, har vært i utlandet med jobben og har hatt alt for mye og gjøre hele tiden.

Hei. Gratulerer til alle med positiv test og lykke til videre!! :)

Jeg er på RD 9, og holdt på å ta en test idag, men klarte å la være- uff, tør liksom ikke heller. Dette forsøket er helt anerledes enn de to andre gangene. Mensmurring, murring i lyskene og ømme pupper.

Magefølelsen er både positiv og negativ.

Kanskje jeg biter i meg og tar en test i morgen!

Hvordan går det med resten av gjengen?

Annonse

Hei Tjorven85 :)

Så spennende, synes absolutt du tilhører junigruppa :)

Jeg er også -85 modell og kommer fra Vestfold. Vi skal til Dr.Kahn på tirsdag for egguttak - og håper veldig på at det ender med noen befruktede egg, så blir det innsetting på torsdag.

Lykke til!

Heisann :-)

Hvordan går det med dere andre junijenter? Er jo veldig spent...

Har du testet nå Ire86? Symptomene høres jo lovende ut :-)

Hvordan går det med deg Håpejenta? Du også hadde vel mange symptomer....

Og ikke minst er jeg veldig spent på deg Aurora, har jo såååå lyst at vi skal følge hverandre og jeg tenker masse på deg. Unner deg virkelig en baby nå! Håper magefølelsen din er feil og at du snart tester positivt!

Går det fremdeles bra med deg Kosejent1? Håper vi sees etterhvert på terminklubben for februar og at vi blir der denne gangen.

Jeg er vel 4+2 i dag og synes tiden snegler seg avgårde. Jeg har ikke hatt noe mer brunlig utflod og skuldrene er senket et par hakk. Men klarer ikke å føle så mye fortiden, hverken glede eller redsel, så det er vel forsvarsmekanismen som er i høy beredskap. Håper å kunne slippe gleden mer løs når jeg har nådd 12 uker, da er jeg kommet lenger enn de andre gangene.

Masse lykke til alle sammen!! :-)

Heisann alle mann :o)

Helt enig Glow2011, tiden går jammen ikke fort....

Jeg måtte rett og slett ta en test igjen i dag også jeg, bare sånn for sikkerhetsskyld ;-) og jada, den var like positiv i dag også, som forrige uke. Så da får jeg vel bare tro på det da.

Men jeg ser så veldig fram til jeg skal på 7 ukers ul, så får jeg se knerten(e) også. Da kan jeg kanskje roe meg litt mere ned, og kanskje så smått begynne å glede meg litt mer. Tør ikke slippe gleden helt løs ennå, for jeg veit at ingenting er sikkert ennå. Men et godt stykke på vei, det er vi :o)

Symptomene jeg kjenner så langt er mensmurringer, super-sulten, og noen ganger er jeg en anelse kvalm. Særlig rett etter jeg har stått opp. Da må jeg ha mat med det samme. Til vanlig orker jeg ikke spise med en gang jeg har stått opp.

Veit jo at det er ganske så tidlig å kjenne noe i det heletatt akkurat der vi er nå. Men vi er jo på symptom-jakt fra dag èn ;o)

Hei jenter, så gøy at både Glow og Heira har testet positiv sammen med meg:-) hvordan går det med dere andre? Jeg er fortsatt fryktelig redd og sikker på at dette går galt. Har masse smerter i magen slik som sist gang. Da tok jeg det som et tegn på at ting skjedde der nede, men nå er jeg redd for at spiren skal slutte å utvikle seg. Har ingen utflod eller mens, men det hadde jeg jo ikke forrige gang heller. Har sendt mannen ut for å kjøpe en ny test som jeg skal ta i morgen tidlig og kommer til å ringe Hausken for å få en rekvisisjon på blodprøver, selv om de mente det ikke var nødvendig da jeg snakket med dem på torsdag. Har kun litt ømme pupper ellers ingen symptomer. Dette kommer til å bli lange dager før 7 ukers ul. Håper det går bra med resten av junidamene og at mange tester positivt fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...