Gå til innhold

Noen som har et knakende bra tips til en gøyal cakepop?

Anbefalte innlegg

Cakepop er rester av kake formet, satt på en pinne og dyppet i sjokolade.

Jeg skal intervjues på tirsdag og skal lage noen cakepops i kveld men tenkte å lage noen spesielle.

Noen med tips? Selv tenkte jeg på Mikke mus og Ole brumm men ser på nett at de allerede har blitt laget og det er da litt kjedelig...

Prinsessekrone? Fotball? Bie, blomster? ( for kjedelig? )

Fortsetter under...

Selvsagt måtte det første svaret komme fra den sløveste kniven i skuffen.... Har du ikke noe bedre å komme med, kan du like godt holde kjeft, 15:24.

Har ingen gode forslag til deg, Villa Perlesukker, som regel er det DU som inspirerer MEG :) Stå på videre :)

Annonse

Det sier seg selv?

Jeg har ingen plikt til å svare på alle kommentarer og spørsmål fra lesere. Min eneste "plikt" jeg har på min blogg er å stå for det jeg skriver.

Og det gjør jeg.

Jeg har alltid gitt uttrykk for at jeg blogger når jeg føler for det. At folk blir sure fordi jeg ikke blogger på en måned kan jeg da virkelig ikke ta innpå meg.

Nei om du mener jeg driter i leserne så får du sannelig tørre å la anonymknappen være.

Jeg har gitt mange av mine faste lesere mitt mobilnummer slik at de kan ringe meg når de trenger råd. Når noen ogsåspør om hjelp som bor i nærheten så har jeg hoppet i bilen og kjørt for å hjelpe dem med kaker og lignende. Jeg har også lånt bort masse av mitt kakeutstyr til totalt fremmede.... så kom ikke å si at jeg driter i mine lesere.

At jeg ikke rekker å svare på alle kommentarer og mail det sier seg selv når bloggen per i dag har over 10.000 unike besøk per uke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...