Gå til innhold

Mer hormonell rett før fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter for ingenting.. Himmel! Har jo ikke vært sånn før. 13 dager til termin.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Termin i går. Kan bli rørt av mine egne tanker, av nyheter og setninger i en bok. Og veldig kjapt aggressiv! Stakkars mannen min ble bjeffet til noen runder i går, for eksempel synes jeg det var voldsomt provoserende at han gikk og sang på en irriterende barne-tv-melodi...

Skrevet

ehm...JA! i går var jeg skikkeli lei meg...gråt for at kyllingfillen ikke tinte fort nok og dessuten var livet utrolig urettferdig da jeg ikke kunne drikke alkohol...noe jeg i gunnen absolutt ikke har lyst på....hm...merkelig...19 dager igjen til termin hos meg..

Skrevet

Jepp! Kjenner meg igjen! Sinna og trist om hverandre. Ganske så ustabil egentlig... ;) 14 dager igjen til termin.

Skrevet

åh, samme her... 37+0 i dag.

Det er så sinnsykt slitsomt. Jeg er vanligvis stabil, så dette er helt uvant for meg.

Desuten greier jeg ikke stoppe når jeg begynner å grine heller. I mnorges hulket jeg i dusjen mens snuppa så på barnetv i stua. Jeg er så liten, sikkert derfor.

Skrevet

Me too:-). I dag morges følte jeg meg skikkelig nedfor, men bedre igjen nå. Og så blir jeg så utroooolig sint, av filleting egentlig. Og jeg begynner fort å gråte jeg også.. Av de utroligste ting.

Skrevet

Neeeei, høres helt ukjent ut for meg ;o) Kvelden fødselen satte i gang var jeg rasende sjalu på båten til gubben som han hadde jobbet med i tre uker for å få den ferdig til babyen kom. Var hellig overbevist om at han ikke brøy seg om hverken meg eller babyen, og at om jeg gikk tur med hundene og aldri kom hjem igjen ville han knapt legge merke til det. Forbannet og dritsår...men ikke hormonell....neida... ;oP

Skrevet

Hormonell ja, satt og så på "God Morgen Norge" i stad og det kom et innslag om Sigurd Rushfeldts 3 scoringer i går, da kjente jeg tårene presset på :-D Skal nevnes at jeg er "die hard" Tromsø supporter da :-D

Skrevet

ja er nok ganske så hormonell ja.. hehe =)

kan begynne å gråte av ingen ting!!

er 37+6 (39+6)

Skrevet

hehe, høres ut som det er noe som følger med ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...