Gå til innhold

Deilig sex uten orgasme?

Anbefalte innlegg

Merker, både her og på andre forum, at det er et voldsomt fokus på orgasme når sex diskuteres.

Hvor lang tid går det før du får orgasme, har du multiorgasmer, hvilken stilling gir orgasme raskest etc.???

Altså, er jeg rar fordi jeg synes sex er vanvittig deilig selv om jeg ikke får orgasme? Får orgasme kanskje en av ti ganger, men synes jo sexen er deilg uansett -selvsagt ekstra deilig de gangene jeg får orgasme, men det er ingen nødvendighet for at jeg skal ha hatt det nydelig og nytt opplevelsen.

Er dette vanlig, eller er det mest vanlig å få orgasme så og si ved hvert samleie? Merker også at klitoris er blitt litt mindre følsom etter to barn, så det må litt mer intens stimulering til, uvanlig?

Uansett, håper bare at det ikke er så uvanlig som jeg tror at folk jager orgasme hele tiden, men at det er vanlig å nyte sex selv når orgasmen uteblir.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143276761-deilig-sex-uten-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppnår orgasme ved hvert samleie, gjerne opptil 3 stykk. Hadde blitt rimelig seksuelt frustret om jeg ikke fikk orgasme!

Heldigvis har jeg en mann som er tolmodig i senga,og som synes det er veeeldig viktig at jeg skal få orgasme, mest mulig nytelse av sexen jeg også.

Bruker forresten vibrator på klitten, mens samboer kiler og koser på meg der nede. Puler meg litt lett samtidig, og når jeg kommer, beveger han seg fort inn og ut. NYDELIG godt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...