Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan feiret dere den? hadde dere barnebesøk, og hvor mange kom isåfall? og hvilke andre besøk hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

har enda ikke feiret bursdagen til lillegutt, men vi har allerede vært i et par bursdagsfeiringer hvor barnet blir 2 år hvor det er blitt invitert jevnaldrede barn (med foreldre) med pølser, kaker og godteposer. Er jo forsåvidt morsomt det, men jeg har hele tiden trodd at man ikke begynte med det før man var i 3-4 års alderen. Skal snart igjen i bursdag til en 2 åring med samme opplegg.. Det er jo koselig, men absolutt ikke nødvendig. Hva vi selv kommer til å gjøre i oktober er jeg litt usikker på, men vet at når den tid kommer har jeg redusert jobbingen min og har tid til det.. Vi får se! Er jo stas for barna og få besøk av en del andre barn, trenger jo ikke å være hele "barnehagen" med 3-4 venner evt om det er noe du vil gjøre :)

Skrevet

Vi har heller ikke feiret 2års dagen enda, men planlegger kun familie. Vi blir vel en 14-15 stykker tror jeg tilsammen (om alle kan komme).

Tviler på at hun forstår så mye av bursdag og hva det innebærer når hun bare fyller 2. For henne så er det bare en super dag hvor hun får pakke opp gaver og spise kake og is.

Barnebursdag starter vi ikke med før til neste år igjen når vesla fyller 3. Da blir det nok ungene fra barnehagen den ene dagen, og familie den andre dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...