Gå til innhold

Da gikk det ikke min vei...

Anbefalte innlegg

Det lille embryoet kom ut igår kveld..

Men nå går det greit, fikk igrunna grått fra meg fredagen..Nå tenker jeg som så at det er alltids en grunn til at kroppen støter det fra seg. Så nå håper jeg kroppen leges fort og at jeg kommer tilbake enda sterkere neste gang!

Jeg tror ikke man skal være så redd for å miste selvom man ofte ser at mange mister her inne. Vær positiv:)

Utifra egen erfaring, så skriver man oftere når det ikke går bra på første trimester, enn når det går bra, derfor føles det kanskje som mange her inne mister. Men kanskje vi burde bli flinkere å skrive når det går bra, alle solskinnshistoriene!! :)

Lykke til alle sammen! Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143276125-da-gikk-det-ikke-min-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gurimamma

Beundrer så veldig din evne til å se det slik, til tross for at det gikk som det gjorde.

Jeg hadde helt samme innstilling som deg helt til den dagen jeg faktisk fikk blødninger, men da raste hele min verden sammen.

Heldigvis viste det seg å være ufarlig og barnet har det helt fint.

Jeg er også helt enig i at vi må bli flinkere til å fortelle om solskinnshistoriene.

Kan jo skremme noen og enhver å lese alle de dystre innleggene som kommer fra tid til annen.

Jeg ønsker deg virkelig lykke til og håper du om ikke lenge kan begynne å glede deg til et nytt spirende liv.

:)

Stakkers deg:( Veldig trist når slikt skjer...jeg mistet selv 28.des i fjor, 11 +5, men er nå gravid på ny:) Termin 20.des. Gjerne ikke så stor trøst, men veldig vanlig å miste èn gang eller så...og så går det bra til slutt:) Går sikkert ikke lange tiden før du kan glede deg på ny:) Lykke til og god klem fra meg.

Takk for det dere :)

Er vel egentlig en ganske positiv person, trass i at jeg har opplevd masse motgang i mitt liv. Men jeg har en sterk tro om at alt som skjer, skjer av en bestemt grunn. Jeg føler så sterkt inni meg at det snart blir min tur igjen, så derfor går det "greit". Selvom det er en stor sorg å gjennom enda en gang.

Skal til UL i morgen tidlig kl.0900, bare for å få det helt bekfreftet, selvom det ikke er mye tvil etter den lille "klumpen" kom igår. Tenker som så at det kan være en liten en igjen som lever inni meg, men det blir nok bare i drømmene. Solskinnshistorier har jo hendt før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...