Gå til innhold

Paracet ok mens man ruger? Trenger raskt svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt dundrende hodepine i to dager nå, igår klarte jeg ikke å la være å ta to paracet, da løsna det. Idag er det tilbake for fullt. Hadde håpet jeg skulle klare noen uker uten paracet, vet at ibux er no no.

Er på rugedag 11..

Håper noen kan svare raskt, skal snart bort.. Helst uten altfor mye hodepine.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen fare med paracet og ruging.

Jeg har spurt, for jeg er plaget med migrene.

God bedring!

Skrevet

Tusen takk for svar Irbeni :-) Da kan jeg ha god samvittighet.

Hvordan går det med deg i dag?? Like usikker? Flere som sier at det er et godt tegn å ikke kjenne for mye. Det høres dårlig ut for mitt vedkommende ;-) De siste dagene har jeg kjent lite, da. Også har jeg på en måte "glemt" at jeg skal ta det litt med ro...

Nå skjønner jeg hva som mentes med at rugetiden var verst..

Skrevet

Hei Hegemor!

Jeg har blitt gravid 1 gang etter ivf- hadde null symptomer! Så det kan godt stemme at det er et godt tegn. Da testet jeg forresten positivt på rd 11. Det ble ikke noen langvarig glede da, men det er jo ikke avgjørede av forløpet:-)

Du nærmer deg vel test med stormskritt?

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt i magen den første uken, det er først de siste dagene jeg ikke har kjent noe i magen, og stikninger har jeg generelt kjent lite av. Litt murringer innimellom bare. Så jeg tror ikke det er noe godt tegn for min del :-/ Sånn sett har jeg og Irbeni hatt ganske ulik rugetid, så det blir spennende å se - jeg håper selvfølgelig at vi begge får positiv test!!!! Det er så forskjellig hva folk opplever, og mye henger jo sammen med hvordan man reagerer på stimulering/hormoner osv.

Jeg skal ikke ta blodprøve før på fredag (rugedag 16), jeg har bestemt meg for å ikke ta noen hjemmetest, tenker som så at hvis jeg ikke har fått mensen før fredag så er det et håp. Får svar på blodprøven samme dag. Jeg har nok en lei følelse av at jeg "slipper" bytur og blodprøve på fredag...

Skrevet

Hei hei!

Joda, i dag kjennes mye mer der nede igjen! Litt sånne stikkinger og murringer...

Der er nu noe det og.... er det menssmerter?

Blir liksom ikke helt fornøyd uansett...

Jeg har startet å blø på 3 forskjellige tidspunkt, så er vældig nervøs denna siste uka... Skal ikkje teste før på søndag.

Hegemor, nårtid skal du teste??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...