magpie Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Kjøpte noen fra Champion som skulle være ideell for joggere men den holdt så absolutt ikje mål. Endte opp med å holde puppan på plass med den ene handen hele veien. Hadde jo noen ordenlti gode fra før men dem er selvfølgeli for små no og finner ikje likedanne fra butikkan. Er det noen av dere som har funnet nåkka som fungerer?
Fru Pinne Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Jeg fikk tips her inne om Pierre Robert sin bh. Har kjøpt en sånn og er veldig fornøyd. Men sånn veldig mye hopping og humping blir ubehagelig uansett, tror en måtte teipet fast meieriene skulle de holdt seg helt i ro. Men uansett, anbefaler den bh'en og den får du i dagligvarebutikk
fumi110111 Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Swegmark sin bh uten spiler, kjøper den på lindex. Den strammer jeg såppass stramt at det ikke er muligheter for at puppene rører seg, men likevel ikke så stramt at det er ubehagelig å puste. Funker bra på meg i allefall:-)
tine0810 Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Jeg bruker sportsbh fra Change. Godt fornøyd til mine store pupper.
Snuskomrusk Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Kjøpte en kjempegod en fra Casall på XXL, den beste treningsbh'en jeg har hatt Med mine 80E før amming og nå 80G trenger jeg en superbra en som limer de fast, det gjør den. + at den finnes i min størrelse og ikke koster flesk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå