Gå til innhold

Hvor mange dager igjen ?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 dager igjen til mens termin og 26 dager igjen til UL termin. så håper det ikke drøyer så lenge før noe begynner å skje :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ul termin i dag her....nå skal jeg til veninna mi for å få fotsone...lille nurket må jo komme ut nå... orker ikke vente mer...

Skrevet

56 dager til UL, 51 til menstermin :0)

Skrevet

16 dager igjen her og magen synker ihvertfall:-) Begynner å bli klaaar ja:)

Skrevet

79 dager igjen her også :)) Sa til jm at jeg ikke ville gå på overtid denne gangen så det blir å sette modnings akkupungtur og håpe at frøken Frida kommer en uke før termin :)

Har skolestarter dagen etter termin og vil veldig gjerne ha med meg den :))

Skrevet

41 :) veldig snart høygravid!!:D

Skrevet

62 til UL og 52 til mensterminen. Jeg satser på UL-terminen da gynekologen min hele tiden sier at lille Frida vekser fint i forhold til den :) Forrige jente kom 9 dager før da.

Jeg har ikke begynt å ordne til, så hun skal bare holde seg der en stund til ;)

Skrevet

31 dager igjen! Bare 25 til tidlig UL- termin... Spennende!! Har født begge de andre litt før termin også.

Skrevet

38 dager igjen! :)

Blir godt å få dette overstått. Magen begynner å bli tung og ubehagelig...

Skrevet

To dager igjen :o)

Termin på tirsdag, kontroll på fredag og time til overtidsvurdering på Ullevål 8. juni.

Skrevet

!3 dager igjen til termin på min førstefødte. Tar ein dag om gangen eg. Veit liksom ikkje heilt kva eg skal gjere. hehe

Skrevet

Her er det 36 dager igjen =) =)

Det går fremover med stormskritt :o)

Skrevet

65 dager igjen og 9 uker idag, det går så fort nå:) gleder meg så... men, men, er noen dager igjen enda da;)

Hjærtegull og Zoia; ser att dere begge venter en frøken Frida:) så koselig, det heter jenta mi, på fem!

Formen er så opp og ned fra uke til uke... idag har jeg hatt så mye kynnere så jeg tror jeg blir gal snart, tror livmoren har gått amok:/

Lykke til alle "terminere"... spennende:)

Skrevet

57 dager .. og det føles uendelig lenge igjen :/

Skrevet

Idag har jeg 59 dager igjen til termin. Og jeg må si at jeg faktisk gjerne kunne hatt litt MER tid før termin denne gangen! Føler dagene går litt i ett, og at jeg ikke "har tid" til en liten tass til ennå. Hehe. Men når jeg bare kommer i gang med permisjon og han bestemmer seg for å titte ut til oss, så blir jeg nok kjaptnok klar som et egg igjen - nok en gang! ;-)

Venter mitt 3. barn, og minsten har bare såvidt fylt 1 - derfor har jeg nok langt større tålmodighet og bedre tid enn mange andre i denne fasen av svangerskapet. Jo visst er det tungt og tungvint å være gravid med en liten fra før - men ser for meg at det nok blir enda "verre" med TO veldig små i hus!! Men for all del - jeg gleder meg masse også! Blir utrolig deilig å hilse på den nye lille pjokken vår, holde ham og snuse på ham og bare nyyyyte å være sammen med ham - for pappaen også! :-D

Lykke til med den siste tiden, alle sammen! Kos dere!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...