Gå til innhold

Hvor mange dager igjen ?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi havnet på under 80, 79 dager igjen ;) Jaja, det går jo framover :) Ha en fin søndag alle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er d 60 dager igjen!!!! 20 dager til jeg er høygravid! Hipp hurra!

Skrevet

59 dager igjen her:) Å herregud, er det virkelig bare 19 dager igjen til jeg kan titulere meg HØYGRAVID? Det er jo mindre enn 3 uker igjen!!

Skrevet

Ja, ettersom jeg har skjønt så er vi høygravide når vi har 40 dager igjen, det er da livmora står på sitt høyeste. Vi er fødeklare når d er 21 dager igjen! Så her er d en del delmål i ikke altfor lang fremtid! :) Spennende å se hvem av oss som får først da, Billie Jean! Er d første mann på deg eller har du noen fra før? Husker jeg rett om jeg husker deg fra 2009?

Skrevet

Jeg var ikke her i 2009, har ei jente født i 2005:) At livmora kommer høyere og høyere opp er det hvertfall ingen tvil om, her sparkes det på innsida av ribbeina i tillegg til at hodet (sannsynligvis) har begynt å stange ned mot blæra:) Sist fikk jeg 6 dager før tiden, og satser på at lillegutten kommer ut litt før også. Er vel ikke så sannsynlig at jeg går over hvertfall. Hvordan var det med deg sist?

Skrevet

Jeg var ikke her i 2009, har ei jente født i 2005:) At livmora kommer høyere og høyere opp er det hvertfall ingen tvil om, her sparkes det på innsida av ribbeina i tillegg til at hodet (sannsynligvis) har begynt å stange ned mot blæra:) Sist fikk jeg 6 dager før tiden, og satser på at lillegutten kommer ut litt før også. Er vel ikke så sannsynlig at jeg går over hvertfall. Hvordan var det med deg sist?

Skrevet

2 dager over ul termin her ;)

Skrevet

32 dager igjen her,men har allerede tilbragt ei natt på sykehuset pga livmorhals som krympa fra 36mm til 23mm på 2 dager. Så får se hvor mange dager det blir:)

Skrevet

21 dager igjen og fødeklar!!:-):-)

Skrevet

82 laaange dage ti trminen, men er veldig spendt på når lillegutt kommer. Har 3 barn som er født 2 og 3 uker før terminen og legen mener dette barnet også vil komme før tiden. Forskjellen fra de andre svangerskapene og dette er at jeg allerede har gått over 1 mnd med kynnere så jeg er veldig spendt på når det skal bli fødtsel. Håper selfølgelig han holder seg dær inne en god stund til ivertfall. hehe

Skrevet

10 dager igjen til termin :)

Skrevet

24 dager igjen til ULtermin. Men bare 6 dager til menstermin.. :)

Skrevet

56 dager igjen til termin.

Helt uvirkelig! Og er jo ikke halvferdig med de praktiske forberedelsene en gang... :-O

Skrevet

Jeg gikk 8 dager over forrige gang jeg.. Hadde en hard fødsel der jeg ikke fikk åpning før jeg fikk epidural (pga arrvev på livmorstappen) og lillegutt måtte hjelpes ut med vakum. Håper på en lettere fødsel denne ganga da, er visst ingen fare for at d kan dannes arrvev igjen siden livmorstappen allerede har vært åpen en gang! Spennende å følge hverandre nå da! :)

Skrevet

12 dager igjen. Og venter i spenning :)

Skrevet

13 dager igjen her :)

Hadde en natt her forleden hvor jeg hadde rier i nær 4 timer, men så stoppet de. Kroppen forbereder seg :)

Skrevet

29 dager igjen på meg, hjelpes som tiden har gått. Da vil det si at jeg skal være fødeklar om 8 dager...?

Skrevet

11 daga igjen! :) Tia rase avgårde, skjønne ikkje kossen eg ska få tid t å gjera alt klart:) Har ikkje hatt nåken tegn på nåke, men går heller ikkje å vente, bollo kjem når han eller ho e klar! :)

Skrevet

50 dager igjen her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...