Gå til innhold

Termin i går, men her skjer det ingenting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var helt uforberedt på at jeg skulle gå over termindato. Fikk tre dager før sist, så gjettet på enda tidligere denne gangen. Denne ekstraventingen var jeg virkelig ikke klar for! Kjenner og kjenner og har oppdaget noe murring i ryggen, men ellers ingen tegn på noe som helst. Utover veldig lav toleranse generelt og økt aggresjon mot min stakkars mann..

Orker lite, så blir hengende rundt huset uten å møte noen og uten å gjøre annet enn små ærend i nærmiljøet. Henter stadig nye bøker på biblioteket, kan ikke huske sist jeg leste så mye. Ellers spiste så mye sjokolade. Men innmari lei!

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også termin i går og kjenner nesten ingenting. Er kun litt vondter her og der, men ikke noe som fører videre. Dagen i dag startet med eksplosivt humør mot samboeren, og føler meg rett og slett i dårlig form.. Men, jeg er en dag nærmere å møte min sønn.

Jeg bruker tiden min på å se sesongene av House:)

Skrevet

Heldige deg som ikke har sett hele House ennå! Praktserie!

Har oppdaget nett-tjenesten graboid.com, der man kan laste ned de fleste serier i god kvalitet, så sett ferdig Greys sesong 7 og koser meg med Good wife sesong 2 : ) Det hjelper jo litt på ventetiden.

Skrevet

Har dessverre sett ferdig "The big bang theory" og "Greys", men har heldigvis kun sett 1. sesong av House, så jeg har mange igjen:)

Hjelper veldig på ventetiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...